انتقاد سپاه از اظهارات وحدت‌شکن

سپاه پاسداران با نکوهش اقدامات و اظهارات وحدت‌شکن و تفرقه‌انگیز و قدرناشناسی برخی عناصر داخلی، پایدارسازی امنیت ملی و نهادینه‌سازی قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را از پیامدهای پاسداری غیرمحافظه‌کارانه سپاه از انقلاب اسلامی تحت منویات فرماندهی معظم کل قوا و به پشتوانه حمایت ملت ایران دانست.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۷۵

به گزارش فارس، سپاه پاسداران در بیانیهای با گرامیداشت سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار تاکید کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر دستاوردهای داخلی به اقتضای آرمانهای انقلاب و الزامات فراروی جمهوری اسلامی ایران در شرایط پرخطر و پرتهدید معاصر به یک بازیگر مهم و موثر در معادلات امنیتی غرب آسیا تبدیل شده است و با ارتقای قدرت هوشمند خود و بازنگری اندیشه مقاومت در فرهنگ سیاسی منطقه، ظرفیت و قدرتی تولید کرده که ملتهای مورد تهاجم و تهدید جنگهای نیابتی و تروریسم تکفیری برای همیشه خود را مدیون آن خواهند دانست.

این بیانیه «امنیت» را بزرگترین نعمت و مزیت منحصر به فرد امروز ایران و ایرانی در مقایسه با دیگر کشورها و ملتهای منطقه دانسته و با نکوهش اقدامات ناپسند و اظهارات وحدتشکن و تفرقهانگیز برخی عناصر و چهرهها که با کنایهها و طعنههای ناصواب خود سپاه و سرداران سرافراز و افتخارآفرین آن را مورد تضعیف قرار میدهند، آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایبندی به اصول و آرمانهای انقلاب و وصایای حضرت امام(ره) را که شاه بیت آن اطاعت از ولایت فقیه و اجرای کامل و دقیق فرامین و تدابیرولی فقیه زمان است، همواره نصب العین خود قرار داده و موفقیتهای افتخارآمیز خود طی چهار دهه گذشته را مرهون همین «راهبرد» غفلتناپذیر میداند. این بیانیه میافزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال جاری نیز بشدت مورد هجمه سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم قرار گرفته است، به گونهای که رئیس جمهور جنایتکار و بی خرد آمریکا در پیام به اصطلاح تبریک نوروزی خود به ملت ایران، بخش عمدهای از خزعبلات خود را معطوف به سپاه و سرداران سرافراز آن داشته است و در کمال تاسف در داخل نیز شاهد هستیم برخی دانسته یا نادانسته برای نصیحت!؟ یا سرزنش!؟ همنوایی با آنها را در دستور کار قرار داده و دستاویز لازم برای تهاجم سازمان یافته رسانههای بیگانه و ضد انقلاب و مزدوران داخلی آنان را فراهم میسازند.

سردار غلامحسین غیبپرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم طی سخنانی گفت: اعلام برخی صحبتها از بلندگوهای رسمی کشور قطعا نمیتواند جایگاه سپاه را تضعیف کند چرا که جامعه پاسداری پای انقلاب و رهبری ایستاده است.

سینه سپاه برای دفاع از مردم، سپر است

صفحه اینستاگرام سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار تصویر مقابل را منتشر کرد.

در نوشته روی تصویر آمده است: سینه سپاه برای دفاع از مردم سپر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها