به مناسبت بعثت پیامبر مهربانی؛

نماینده رفسنجان در گفتگو با جام جم آنلاین: اسلام دروغین را به دنیا معرفی کنیم

احمد انارکی محمدی نماینده رفسنجان گفت:‌ با توجه به آموزهای دینی و روش هایی که در اسلام مشخص شده، اتحاد میان مسلمانان از اولویت های دنیای امروز بشمار می رود.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۹۷
نماینده رفسنجان در گفتگو با جام جم آنلاین: اسلام دروغین را به دنیا معرفی کنیم

به گزارش جام جم آنلاین عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام و پیامبر گرامی بر نوع دوستی و انسان دوستی تاکید فراوان کردند افزود:اسلام راحت ترین دین در میان ادیان بوده و آموزه های آن راهگشای بسیاری ازمشکلات است بنابراین ضمن تشویق به گرایش به دین اسلام ،باید کمک کنیم تا با اتحاد میان مسلمان زمینه هر گونه تفرقه و دشمنی از میان برداشته شود.

نماینده رفسنجان با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران مناطقی از کشور سنی نشین هستند گفت: در کشور ما اهل تسنن و تشیع در کنار یکدیگر زندگی می کنند که این نمونه موفقی از اتحاد میان مسلمانان است اما متاسفانه درمنطقه غرب آسیا، اسلام غیر واقعی از سوی برخی کشورها جلوه گر شده و بعضا گروه های تند رو مثل داعش و طالبان چهره بدی از دین را به دنیا نشان دادند.

وی گفت:ما وظیفه داریم که اسلام دروغین را به دنیا و جهان اسلام معرفی کنیم و اجازه ندهیم وبه اسم تشیع،با پول بیگانان و معاندان، به نام اسلام ،علیه اهل تسنن صحبت شود چون گروه های افراطی مسلمان نیستند و تنها نیتشان بد نام کردن دین است.

نماینده رفسنجان با اشاره به اینکه اهل تسنن و تشیع ، اسلام افراطی را قبول ندارند افزود:اهل دین باید چهره اصلی اسلام را به نمایش بگذارند واین اقدام بهترین راه برای اسلامی است که حضرت پیامبر (ص) به خاطر آن مبعوث شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها