صادقی از اردبیل: وزارت ارتباطات قول حذف پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم را داده بود، ولی هیچ برخوردی با شرکت‌هایی که این تبلیغات را ارسال می‌کنند صورت نگرفت.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۱۵

دردسرهای پل کم عرض

طیبی از تهران: جوی آب در خیابان یخچال تهران بسیار بزرگ است و با توجه به کم عرض بودن این خیابان تردد خودروها سخت است، از شهرداری محترم درخواست رسیدگی دارم.

جوابیه

در پی درج پیامی در 21 اسفند 1396 با عنوان «تردد دشوار در مترو بدون پله برقی» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: ایستگاه متروی 15خرداد از ابتدای بهرهبرداری فاقد پله برقی و آسانسور بوده که با توجه به اجرای طرح زیرگذر چهارراه گلوبندک این مورد مرتفع خواهد شد. درخصوص ایستگاه سعدی نیز باید گفت جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران محترم، در حال حاضر تعداد 6 دستگاه پلهبرقی و 4 دستگاه آسانسور از سکوها به سطح خیابان در این ایستگاه در حال بهرهبرداری است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 3 اسفند 1396 با عنوان «آشفتهبازار مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی، موضوع مطرحشده از سوی ایشان مربوط به خرابی قطار 116 اعزام ساعت 7و16 دقیقه مورخ 02/12/96 از مبدا ایستگاه شهرری به مقصد تجریش و توقف 32دقیقهای قطار مورد نظر در ایستگاه متروی میدان محمدیه است که منجر به اختلال در طول مسیر خط یک مترو شد؛ به همین دلیل پرسنل ایستگاه دروازه دولت به مسافران اطلاع داده تا در صورت صلاحدید نسبت به دریافت بلیت جبرانی اقدام نمایند. این درحالی است که امدادرسانی به قطار معیوب با توجه به نوع خرابی و درگیر شدن تمامی ترمزهای قطار در حداقل زمان ممکن صورت پذیرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها