همسرکشی پای سفره هفت‌سین

مرد خشمگین ساعاتی بعد از تحویل سال 97 با حمله به همسرش او را کشت و بعد از زخمی کردن مادرزنش گریخت. این مرد نخستین قتل و همسرکشی امسال را رقم زد.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۴۶

تنها یک ساعت از زمان تحویل سال گذشته بود که نخستین جنایت در پایتخت رقم خورد. ماموران کلانتری 106 نامجو در تماس با محسن مدیرروستا، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان قتل یک زن به دست شوهرش و زخمی شدن مادر این زن قرار دادند. پس از هماهنگی قضایی تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی تحقیقات در ارتباط با این جنایت را آغاز کردند.

در این مرحله ماموران متوجه شدند زن جوان و مادرش هردو در خانه با ضربههای چاقو زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان، زن جوان بهدلیل شدت خونریزی فوت کرده و مادرش همچنان در بیمارستان بستری است. پیکر زن کشته شده به پزشکی قانونی منتقل شد .

ماموران با حضور درخانهای که جنایت در آن رخ داده بود به تحقیق از همسایهها پرداختند که معلوم شد داماد خانواده با همسرش دچار اختلافهای متعددی بوده که ساعت 21 زمانی که به خانه باز میگردد دوباره با همسر و مادرزنش درگیر میشود. بعدازشدت گرفتن این درگیری با برداشتن چاقویی هردوی آنها را بشدت زخمی کرده و در ادامه باعث قتل همسرش میشود.

مرد همسرکش که همه راههای فرار را روی خود بسته دیده بود با حضور در کلانتری 106 نامجو خود را به پلیس تسلیم کرد.

متهم به قتل در جریان تحقیقات قضایی به قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت: بهخاطر این که مدتی بیکار بودم و هزینههای لازم برای زندگیمان را نمیتوانستم تامین کنم از ده ماه پیش همسرم قهر کرد و همراه پسر 19 ساله و دختر و پسر دیگرم که نوجوان و خردسال بودند به خانه مادرش رفت.

وی افزود: در این مدت خیلی تلاش کردم و افراد بسیاری را از خانواده و فامیل واسطه کردم تا به خانه مادرزنم بروندو با همسرم برای بازگشت به خانه با او حرف بزنند تا این که تلاشم نتیجه دادو او از تصمیم برای جدایی منصرف شد و گفت به خانه باز میگردد. اما نیامد و زمانی که با او حرف زدم قرار شد همراه بچهها به سفر برویم و بعد از آن همراه آنها به خانه بیاید.

متهم به قتل ادامه داد: در این مدت توانستم خودروی پیکانی تهیه کنم و با آن مسافر جابهجا کرده و هزینه زندگیمان را تامین کنم. چند روز قبل از قتل برای خرید به بازار رفتیم، لباس و وسایل عید خریدیم. ساعت 8 شب مقابل خانه مادرزنم رفتم تا همسرم و بچهها را سوار خودرویم کرده و آنها را به سفر ببرم و بعد از بازگشت به خانه خودمان برویم. با دیدن همسرم خواستم همراه بچهها سوار خودرویم شود تا به سفر برویم که قبول نکرد.

وی گفت: همسرم ناراحت بود و گفت حتی حاضر نیست دیگر مرا ببیند و میخواهد از من جدا شود و حتی با من سفر هم نمیآید . با هم دعوایمان شد. در حالی که عصبانی شده بودم به خانهام در همان حوالی بازگشتم، چاقویی را برای ترساندن او از خانه برداشتم و دوباره به سمت خانه مادرزنم رفتم. با لگد به در آپارتمان زدم و به زور وارد شدم. من از همسرم خواستم همراهم بیاید که قبول نکرد و خواستار جدایی از من بود.

متهم به قتل ادامه داد: پسر بزرگم در خانه نبود و آنجا مادرزن، همسرم و دختر و پسر دیگرم حضور داشتند. بچههایم گریه میکردند. سمت همسرم رفتم و او را کف اتاق کشاندم و میخواستم به زور او را با خود ببرم که مقاومت کرد و نمیخواست بیاید.

خواستم با چاقو به پهلویش بزنم که نفهمیدم چطور شد چاقو به گردن همسرم اصابت کرد. شوکه شده بودم. بچههایم خیلی تلاش کردند که چاقو را از دستم بگیرند تا مادرشان زخمی نشود که نشد. خواستم فرار کنم که مادر زنم به سمتم آمد و میخواست با گرفتن پاهایم مانع فرارم شود که ضربهای به دست او زدم. مادرزنم هم زخمی شد و من پیش از اینکه همسایهها سر برسند از خانه
فرار کردم.

مرد همسرکش افزود: چاقو را بیرون انداختم و تا ساعت 5 بامداد روز بعد در خیابانهای تهران سرگردان بودم و بعد از آن به کلانتری رفتم و تسلیم شدم.

متهم با صدور قرار بازداشت موقت برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

معصومه ملکی

حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها