فولاد ـ پیکان: صعود در غبار

اگر گرد و خاک هوا و شاخص‌های مربوط به آلودگی در اهواز اجازه بدهند، ورزشگاه غدیر این شهر از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز میزبان تنها بازی معوقه لیگ برتر است؛ جایی که دو تیم فولاد و پیکان در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۲۷

این بازی که از دیدارهای هفته بیستم لیگ است، ابتدا قرار بود جمعه 29 دی برگزار شود، اما هوای غبارآلود اهواز بازی را لغو کرد و به امروز انداخت. با این حال هوای اهواز دوباره ناسالم شده و مشخص نیست سرنوشت این بازی چه میشود. شاید این بازی برای چندمین بار به تعویق بیفتد.

در حال حاضر فولاد در رده سوم جدول قرار دارد و با یک تساوی میتواند به رده دوم برگردد. البته شاید تساوی هم نتیجهای نباشد که هواداران این تیم به دنبال آن هستند. هفته گذشته و در دربی اهواز برخی هواداران فولاد اعتراضهای عجیبی به سیروس پورموسوی داشتند و حالا به نظر میرسد با هر نتیجهای غیر از برد فولاد، باز هم باید منتظر جو متشنج سکوها باشیم. این اعتراضها درحالی است که فولاد 16هفته است که نباخته!

در مقابل پیکان هم پس از 10 هفته نبردن هفته قبل سیاهجامگان را برد و مجید جلالی امیدوار است این روند حفظ شود. او از بازی رفت دو تیم هم خاطره خوبی دارد، چراکه تیمش یک بر صفر مقابل فولاد به پیروزی رسید. البته مجید جلالی در این بازی سه بازیکن مصدوم دارد و در عین حال به دلیل محرومیت نمیتواند از وجود محمد صادق بارانی، آرسن بوبا و کنت انگوکه بهرهمند شود.

پورموسوی هم ایوب والی و فرشاد بختیاریزاده را به دلیل محرومیت انضباطی در ترکیب نخواهد داشت.

در آخر اینکه نتیجه این دیدار برای پرسپولیس هم مهم است. پرسپولیسیها امروز به دنبال برد پیکان یا تساوی میگردند تا زمینه قهرمانی زودهنگام این تیم در سال 96 فراهم شود.

پورموسوی: به تماشاگران واقعی فولاد افتخار میکنیم

• بازی با پیکان یکی از بازیهای مهم ماست که سه امتیاز این دیدار میتواند در ادامه لیگ مهم باشد.

• ما همیشه مقابل تیمهای بزرگ سعی کردیم نتیجه خوبی کسب کنیم و از امتیاز میزبانیمان استفاده کنیم، امیدواریم در مقابل پیکان نتیجه خوبی را کسب کنیم تا در جدول جایگاه بهتری را کسب کنیم و هواداران یک بازی زیبا را تماشا کنند.

• همیشه حضور هواداران باعث شده تا تیم فولاد خوزستان در هر شرایطی از حمایت هوادارانش دلگرم باشد. ما به تماشاگران واقعی فولاد افتخار میکنیم، اما بحث من در خصوص هوادارانی است که هیچ چیز برایشان مهم نیست. چند نفری هستند که سعی میکنند جو را خراب کنند و برایشان فرقی نمیکند که تیم در چه جایگاهی حضور دارد.

مجید جلالی: دلیل ندارد امیدوار نباشیم

• در دور رفت واقعا عملکرد خوبی داشتیم. در دور برگشت وقتی زمین تمرین ما خراب شد کیفیت تیم هم آسیب دید. با این حال به آینده و مسابقات پیش رو خوشبین هستیم و دلیلی ندارد امیدوار نباشیم.

• هفت بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداریم. ما جوانانی که آوردیم به دنبال فرصت هستند تا خود را ثابت کرده و آینده پیکان را رقم بزنند. بازی خوبی در پیش داریم و با شناختی که از بازیکنان دارم میتوانیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

• گرد و خاک اهواز به همان اندازه جنگ قربانی میگیرد و به نوعی مرگ پنهان است. زمانی که خودم اینجا بودم خیلی اوقات ما نمیتوانستیم تمرین کنیم. یک بار با پرسپولیس در نیمهنهایی جام حذفی بازی داشتیم و ما که در این طرف زمین بودیم آن طرف زمین را نمیدیدیم، اما بازی در همان شرایط برگزار شد. اینها درد و مصیبت است که انسان نمیداند به چه کسی بگوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها