رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید روز گذشته اعضای شورای شهر تهران از مرکز نگهداری موقت متکدیان اسلامشهر گفت : تا وقتی که مردم مشارکت نکنند و کمکها را متوجه نیازمندان واقعی نکنند ، مجموعه مدیریت شهری نخواهد توانست شرایط مناسبی را در زمینه تکدی گری در تهران ایجاد کند.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۹

رسول خادم در گفتگو با مهر با بیان این موضوع که بحث متکدیان و بی خانمان در تهران یک بحث ملی است و تهران در این زمینه شرایط بدی را تجربه می کند ، افزود: مجموعه مدیریت شهری تهران توانسته اند با تمام توان طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان و بی خانمان ها را دنبال کند ولی برخی از دستگاه های اجرایی همکاری خوبی در این زمینه ندارند. وی با اشاره به اینکه یک درصد متکدیان نیازمند واقعی محسوب می شوند افزود: ما آمارهایی در دست داریم که درآمدهای متکدیان را 10 تا 30 هزار تومان در روز برآورد کرده است در حالی که غالبا این افراد به صورت خانوادگی به تکدی گری تن می دهند و از این راه درآمد سرشاری کسب می کنند.

آمادگی گرمخانه ها در فصل سرما

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت : شهرداری تهران با ایجاد 3 گرمخانه ثابت در کنار مراکز نگهداری موقت و اردوگاه های نگهداری از بی خانمان ها و متکدیان برای خدمات رسانی به بی خانمان هایی که درفصل سرد سال ، در طول روز توانایی انجام امور خود را دارند و شب جایی برای سکونت ندارند ، آمادگی دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها