سرمربی تیم ملی مراکش:

ایران براحتی تسلیم ما نمی‌شود

ایران و مراکش در جام‌جهانی به مصاف هم می‌روند. این اولین بازی هر دو تیم در روسیه است و طبیعتا هر تیمی که بتواند برنده مسابقه باشد، شانس نسبتا خوبی برای صعود از گروهش به مرحله دوم خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۱۳

کیروش امیدوار است تیم ملی این بازی را ببرد، درست مثل رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش. او معتقد است تیمش به هیچ وجه نباید ایران را دست کم بگیرد. او میگوید هر چند ایران نسبت به پرتغال و اسپانیا ضعیفتر است ولی باید با تمام قدرت مقابلشان بازی کنند. رنار در این باره میگوید: «بالا نرفتن و حذف از گروه خودمان در جامجهانی روسیه به عنوان شکست بزرگ برای ما تلقی میشود. به همین خاطر باید تمام بازیکنان تلاش کنند چهره خوبی را از تیم ملی فوتبال مراکش به نمایش بگذارند. تیمی که رقیب اصلی ما در گروه است و از آن ترس وجود دارد، تیم ملی اسپانیا است. البته نباید از پرتغال، قهرمان اروپا غافل شویم. تیم ملی ایران براحتی تسلیم نمیشود و باید این تیم را در قیاس با اسپانیا و پرتغال دستکم نگیریم.»

سرمربی فرانسوی مراکش در ادامه اسپانیا را نامزد اول قهرمانی در جامجهانی 2018 روسیه عنوان میکند و میگوید: «فلسفه فوتبال اسپانیا بر فوتبال هجومی به همراه بازیکنانی با سطح بالا بنا شده است. به نظرم آنها در شرایط کنونی مسلح شدند تا با قدرت به قهرمانی برسند و من فوتبال این کشور را دوست دارم.»

بازیکن سرشناس مراکشی جام جهانی را از دست داد

تیم ملی فوتبال مراکش یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2018 روسیه است. بازی نخست ایران در روسیه برابر مراکش خواهد بود. بیشتر ملیپوشان تیم ملی فوتبال مراکش در لیگهای معتبر اروپایی بازی میکنند. زهیر فضال، بازیکن مراکشی که شانس بالایی برای حضور در جام جهانی داشت با آسیب دیدگی شدید مواجه شد و حضور در این رقابت بزرگ را از دست داد. فضال که در رئال بتیس بازی میکند در دیدار شنبه شب برابر ویارئال به شدت آسیب دید و شش ماه دور از میادین خواهد بود. او به این ترتیب نمیتواند تیم ملی کشورش را همراهی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها