رکورددار قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران حالا بدترین روزهای خود را پشت سر می گذارد. چه بر سر طلایی پوشان اصفهانی آمده است؟
کد خبر: ۱۱۱۹۰۱۱
ضعیف ترین سپاهان تاریخ چگونه به وجود آمد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، شکست‌های متوالی زردپوشان اصفهانی در ادوار گذشته لیگ برتر را مشاهده می‌کنید:

لیگ برتر پنجم؛ سپاهان از هفته ۲۰ تا ۲۲ سه باخت متوالی برابر تیم‌های برق شیراز، صبا و استقلال تهران متحمل شد. برابر برق شیراز با یک گل و مقابل صبا با دو گل مغلوب شد. در مصاف با آبی‌پوشان تهران هم با نتیجه ۲ بر یک بازی را واگذار کرد. تاوارس برزیلی هدایت سپاهان را بر عهده داشت که در پایان در رتبه هفتم قرار گرفت.

لیگ برتر پانزدهم؛ سپاهان برای دومین بار در ادوار لیگ برتر، در این دوره از هفته ۱۹ تا ۲۱، سه شکست متوالی را پشت سر گذاشت. فولاد، سایپا و تراکتورسازی سه حریف پیروز برابر شاگردان ایگور استیماچ بودند. سپاهان در پایان این دوره در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت.

لیگ برتر شانزدهم؛ سپاهان اصفهان در این دوره هم ۳ باخت متوالی را تجربه کرد. شاگردان عبدالله ویسی در هفته ۲۰ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب پیکان شدند؛ سپس در یک بازی خانگی با ۳ گل مغلوب ماشین سازی شده و در هفته بعد هم با نتیجه ۲ بر یک به پرسپولیس باختند.

لیگ هفدهم: . تیم اصفهانی‌ در این دیدار خارج از خانه پس از سه شکست متوالی برابر ذوب آهن، سپیدرود و فولاد خوزستان، نتوانست برابر صدرنشین کاری از پیش برده و چهارمین باخت متوالی را هم متحمل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها