نیمه‌نهایی جام حذفی زیر سایه یک سانحه قرار گرفت

شوک یک تصادف

ساعت 14 و 45 دقیقه امروز قرار است حساس‌ترین بازی نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی‌آبادان برگزار شود؛ دیداری که به خودی خود هیجان فراوانی داشت و حالا با تصادف یکشنبه‌شب بوشهر، وضعیتی فوق‌العاده و غیرعادی پیدا کرده است. مهدی قائدی که به‌دلیل دو اخطاره بودن، بازی نیمه‌نهایی جام حذفی را از دست داده بود، مرخصی گرفت و به بوشهر رفت تا پیگیر امور دانشگاهی‌اش باشد. عصر یکشنبه قائدی همراه دوستانش برای دیدن بازی تیم ملی فوتبال ساحلی در پرشین کاپ به ورزشگاه پارس جنوبی رفت و چند ساعت بعد، در راه بازگشت اتفاقی افتاد که فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد. خودروی شاسی بلند، با سرعتی عجیب چپ کرد و سرنشینانش را به بیمارستان فرستاد.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۹۱

سانحه ساعت یک و 30 دقیقه بامداد تمام فوتبال ایران را زیر سایه و تحت تاثیر خود قرار داد. حالا استقلالیها همان حالی را دارند که پرسپولیسیها پیش از بازی با الهلال داشتند. وقتی خبر محرومیت طارمی چند ساعت قبل از آن بازی، اردویشان را به هم ریخت.

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال البته برای این بازی روی مهدی قائدی حساب باز نکرده بود، چون قائدی دو اخطاره و محروم بود؛ اما اینکه این بازیکن که به تازگی به ترکیب اصلی راه پیدا کرده بود، تا آخر فصل از استقلال دور بماند، خبر خوشایندی برای استقلال و شفر نیست.

بیتردید اردوی استقلال با شوک سانحه بامداد دوشنبه وارد بازی امروز خواهد شد؛ اما هدف اصلی بازیکنان استقلال رسیدن به فینال است تا این برد را به همتیمی خود تقدیم کنند.

استقلال امروز سختترین دیدار خود در جام حذفی را برگزار میکند. آبیهای تهرانی با شکست دادن سه حریف دسته اولی در مراحل قبلی جام حذفی، خود را به نیمه نهایی رسانده بودند. گل گهر سیرجان، نساجی مازندران و ایرانجوان بوشهر رقبای چندان سرسختی برای استقلال نبودند؛ اما بازی در آبادان اما کاملا متفاوت است.

نفت غول کش

صعود صنعت نفت به نیمه نهایی یک شاهکار بوده است. نفت آبادان در ابتدای جام حذفی عنوان کرد میخواهد از این رقابتها کنارهگیری کند، اما تصمیم خود را عوض کرد و در همان گام اول با حذف سپاهان در اصفهان نشان داد که میخواهد رقبا را غافلگیر کند.

شاگردان کمالوند پس از شکست دادن داماش در یک چهارم نهایی در نیمهنهایی حریف پرسپولیس شدند. حذف پرسپولیس در تهران، اوج کار صنعت نفت در جام حذفی بود. آبادانیها موفق شدند با حذف پرسپولیس در ضربات پنالتی به یکی از مهمترین پیروزیهای فصل خود دست پیدا کنند.

بازی سوم فصل

بازی امروز، سومین ملاقات دو تیم در این فصل است. ابتدا دو تیم در هفته اول لیگ برتر در آبادان به مصاف هم رفتند که استقلال با علیرضا منصوریان یک بر صفر باخت و بحرانش شروع شد. استقلال اما در بازی برگشت بدجور از برزیلیهای لیگ برتر انتقام گرفت. وینفرد شفر آلمانی بازی برگشت را 4 بر صفر به سود خود تمام کرد تا صنعت را تحقیر کند و همین نتیجه، حساسیت بازی امروز را افزایش داده چون همه از انتقام صنعت نفت حرف میزنند.

جدا از مهدی قائدی که دو کارته و محروم است، استقلال در بازی امروز محروم و مصدوم دیگری ندارد. یکشنبه مشخص شد سرورچپاروف که کمی مصدوم بود، آماده بازی است.

در جمع نفتیها هم حضور سوشا مکانی مقابل استقلال نکته جالب این بازی است. دروازهبان استقلال هم در این بازی مهدی رحمتی خواهد بود.

جدال کارنامههای متفاوت

این دوره هفدهمین حضور استقلال در نیمه نهایی جام حذفی است، این تیم در 16 حضور قبلی 10 مرتبه موفق به حضور در فینال و کسب شش قهرمانی شده است. استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است.

در مقابل، صنعت نفت آبادان اولین حضورش در نیمهنهایی را تجربه میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها