فیروز اتوبوس مورینیو را اجاره کرد

فرار برانکو از شکست خانگی

پرسپولیس در آخرین ثانیه‌های بازی خانگی مقابل گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی، از شکستی تلخ گریخت. بازی با گسترش همان دیدار سختی بود که می‌توانست صدرنشین مقتدر لیگ را در چاه شکست فرو ببرد؛ اما این تیم در آخرین ثانیه‌ نجات پیدا کرد. گسترش با ارائه یک فوتبال دفاعی صرف به دنبال نتیجه بود. فیروز کریمی در این بازی نمونه‌ای از فوتبال خوزه مورینیو را ارائه کرد؛ دفاع اتوبوسی. با این حال پرسپولیس توانست در آخرین ثانیه‌ها با پاس شایان مصلح و گل سیامک نعمتی، گل دقیقه 74 گسترش را پاسخ داده و از شکست فرار کند. پرسپولیس تیم برتر میدان بود ولی بازی بسته گسترش اجازه نتیجه‌گیری را به شاگردان برانکو نداد.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۶۹

واکنش عجیب احمدزاده سهکارته

فرشاد احمدزاده، هافبک پرسپولیس با دریافت سومین کارت خود دیدار مقابل پیکان را از دست داد. او در
دقیقه 65 دیدار با گسترش فولاد، کارت زرد گرفت تا بازی هفته بعد مقابل پیکان را از دست بدهد. او در دقایق پایانی و در زمان خروج از زمین با حرکتی جنجالی هواداران گسترش را به سکوت فرا خواند. احمدزاده که در دقیقه 85 جای خود را به شایان مصلح داد، برای اینکه وقت بازی تلف نشود از خط عرضی کنار دروازه گسترش قصد خروج از زمین را داشت که با شعار هواداران اندک گسترشی مواجه شد. او در حالی که کاملا از انبوه عکاسان پشت دروازه گسترش فولاد آگاهی داشت، نسبت به این شعارها واکنش نشان داد و با علامت هیس ممتد خود تمام خط عرضی تا نیمکت گسترش را با این حرکت طی کرد.

روز خوب بیرانوند

علیرضا بیرانوند، دروازهبان پرسپولیس با واکنشهای دیدنی خود در بازی با گسترش به همه اعلام کرد پیراهن شماره یک تیم ملی را میخواهد. او در بازی با گسترش عملکردی قابل دفاع داشت و رفلکسهای او خبر از آمادگی این دروازهبان میداد.

همه معترض به داوری

در پایان بازی، سرمربیان هر دو تیم پرسپولیس و گسترش از عملکرد داور مسابقه ناراضی بودند و این ماجرا کمی عجیب بود. این بازی از جمله دیدارهای منحصر به فرد فوتبال بود که هر دو تیم و تمام بازیکنان به عملکرد داور مسابقه اعتراض داشتند. سرمربیان و بازیکنان هر دو تیم در صحبتهای خود بعد از بازی به ضعف اکبریان اشاره کردند.

پرسپولیسیها عقیده داشتند داور یک خطای پنالتی
تاثیر گذار را برای آنها اعلام نکرده و آقا فیروز و دوستان نیز نسبت به تمام بازی و سوتهای اکبریان در مرکز زمین اعتراض داشتند. البته کارشناسان داوری هم نمره خوبی
به قضاوت اکبریان نمیدهند.

انتقاد نصیرزاده به گزارش پیمان

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد بعد از تساوی مقابل پرسپولیس، به شیوه گزارش پیمان یوسفی واکنشی تند نشان داد و گفت: پیمان گزارشی عادلانه نداشت و این درست نیست. او باید نگاهش نسبت به همه تیمها مساوی باشد.

کریمی: فوتبال ما کثیف نبود

فیروز کریمی، سرمربی گسترش در پایان بازی گفت: بازی بسیار سختی بود. به لحاظ فوتبالی هم کاملا تاکتیکی بود. یک تیم در قالب حمله و یک تیم در قالب دفاع به تمام معنا. از دقیقه 60 پرسپولیس فشار آورد و مجبور شدیم عقب نشینی کنیم اما براحتی طرحهای تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم. یک شوت سمت دروازه ما آمد و گل شد. البته انصافا حق پرسپولیس باخت نبود. حتی میتوانست پیروز باشد اما دریافت این گل با توجه به اخراج بازیکنانمان حق نبود. ما تحتتاثیر پرسپولیس تغییر تاکتیک دادیم. کاش یکی از ضربات سر پرسپولیس گل میشد تا اینقدر از این تساوی تحت فشار قرار نمیگرفتیم.

وی درباره درگیری با دوربینهای تلویزیونی افزود: یک نفر بعد از بازی با دوربین تعمدا سه بار به گونه من ضربه زد تا با من درگیر شده و فیلم آن را بگیرد سپس برود بگوید سوسمار شکار کرده است.

کریمی گفت: هواداران تیم پرسپولیس به شیوه بازی ما اعتراض کردند و گفتند وقتکشی کردهایم. چهار بار برانکارد به زمین رفت که سه بارش به تعویض منجر شد. ما به بازی دفاعی اذعان داریم اما وقتکشی نکردیم و فوتبال کثیفی ارائه نکردیم.

حسینی: این فوتبال نبود!

سیدجلال حسینی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس در پایان بازی گفت: داوری در بسیاری از دیدارها به تیم ما ضربه زده است. نمیتوانیم در مورد فوتبال صحبت کنیم، زیرا تیم حریف فوتبال بازی نمیکرد و فقط زیر توپ میزد. در مورد داوری باید حرف زد که هفتههاست ضربه میخوریم اما کسی حرف نمیزند. صحنهای را که من کارت گرفتم، نگاه کنید. من دستم را بالا آوردم تا به صورتم نخورد اما داور به من گفت توپ را با دست جلو بردی اما به او گفتم که فکر کردم میخواهد به صورتم بخورد. داور انگار با ما مشکل داشت. لحظهای که به زمین میرفتیم، داور گفت چرا آستینبلند پوشیدی و من به او گفتم که در جلسه هماهنگی این اجازه داده شده اما او گفت که من قانونگذار هستم و من در این باره نظر میدهم. بهتر است دیگر درباره این بازی و این داوری حرف نزنیم.

برانکو: امیری جانشین منشا میشود

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در دقیقه 95 از یک شکست خانگی گریخت تا همچنان در لیگ برتر تنها تیمی باشد که یک شکست داشته است. او در پایان بازی گفت: «از هواداران تشکر میکنم که تا آخرین لحظه ما را تشویق کردند و یار دوازدهم بودند. قانون همیشگی اتفاق افتاد. اگر این همه فرصت از دست بدهی باید ببازی؛ اما خوشبختانه با اراده بازیکنان نتیجه را نجات دادیم. گرچه از نتیجه راضی نیستم اما خوشحالم نباختیم. این میتواند درس عبرت برای بازیهای بعدی ما باشد. وقتی این همه فرصت از دست میدهید باید ببازید اما خوشحالم نباختیم.

صادق به خاطر ضعف بازی خارج نشد، چون احساس درد در پایش داشت و نخواستیم مشکلش بیشتر شود. اگر سالم بود تعویضش نمیکردم. شاید به لحاظ تاکتیکی ضعفهایی داشتیم. در بازی با سیاهجامگان هفت و امروز هشت موقعیت هدر دادیم. اتفاق سال پیش در حال تکرار است اما خوشحالم تا آخر بازی فشار آوردیم. امیدوارم در بازیهای بعدی موثر عمل کنیم.

در مورد مهاجمها باید بگویم مهاجم باید مادرزاد مهاجم باشد. دلمان میخواهد موقعیت زیادی ایجاد کنیم. برای هر مهاجمی بحرانی پیش میآید که گل نمیزند برای ما علیپور همچنان آقای گل است. در مورد شجاعت هم باید بگویم گل دقیقه پایانی نشان میدهد بازیکنان شجاعت لازم را دارند. در مورد ضعف منشا در گلزنی هم که زیاد راجع به آن حرف میزنند باید بگویم امسال از وحید امیری به عنوان مهاجم استفاده کردیم و او کاندیدای جایگزینی منشا است اما اتفاقاتی در تیم میافتد که مجبور میشویم تصمیمهای دیگری بگیریم.

درباره تاکتیک پرسپولیس در بازیهای بسته مثلا مقابل نفت بازهم میگویم که شانسهای زیادی داشتیم اما گل نشدن، مسالهای جداست. همیشه از جناحین حمله کردن راحت تر است. روش بازی ما ایجاد تعادل است و از همه نقاط باید نفوذ کنیم. تکرار میکنم امروز حداقل 8-9 فرصت از دست دادیم و اینها حتما باید گل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها