دستگیری عامل جنایت در برج دوقلو

جوان کارگری که برسرشستن ظرف غذا با دوستش درگیر شده و او را در برج دوقلوی میدان المپیک کشته بود در کمپ ترک اعتیاد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۱۴

به گزارش جامجم، ساعت 22 هشتم دی امسال یکی ازماموران کلانتری 141 شهرک گلستان با بازپرس دشتبان، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان درگیری مرگباری در برجهای دوقلوی در حال احداث میدان المپیک در غرب تهران قرارداد. با دستور قضایی تحقیقات آغاز و معلوم شد مسلم 38 ساله که کارگر تاسیساتی ساختمان بود در جریان درگیری دسته جمعی با دیگر کارگران در اتاقک نگهبانی با ضربههای چاقو زخمی شده و به قتل رسیده است. ماموران با تحقیق از شرکتکنندگان در این درگیری مرگبار متوجه شدند که عامل جنایت کارگر 26 سالهای به نام مصطفی بوده که متواری شده است.

یکی از شاهدان جنایت به افسر تحقیق گفت: مصطفی شب جنایت نوبتش برای درست کردن شام و شستن ظرفها بود. از من و بقیه کارگران خواست کمکش کنیم. زمانی که کمکش نکردیم، سراغ کارگر 17 سالهای به نام عباس که اینجا کار میکرد، رفت و به زور از او خواست ظرفها را بشوید که او قبول نکرد. همین ماجرا باعث شد دعوا شکل بگیرد. مصطفی چاقویی را از آشپزخانه برداشت و میخواست عباس را به زور مجبور کند که ظرفها را بشوید. مسلم که از اقوام عباس بود از او حمایت کرد. مصطفی با دیدن این صحنه با مسلم درگیر شد و با ضربههای چاقو او را کشت و فرار کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه دو روز پیش معلوم شد متهم فراری با نام جعلی به کمپ ترک اعتیادی در شهر شیراز رفته و آنجا پنهان شده است. با شناسایی عامل جنایت، او درکمپ بازداشت شد.

متهم جوان به افسر تحقیق گفت: بر سر شستن ظرفها با کارگران اتاقک نگهبانی درگیر شدم و یکی از آنها که قصد هواخواهی ازیکی از اقوامش را داشت، با ضربه چاقو زخمی کردم و متواری شدم. فکر نمیکردم او بمیرد. بعد از فرار از تهران به اهواز رفتم. مدتی در آنجا کارتن خواب بودم. اعتیاد به شیشه پیدا کرده بودم. بعد از آن به شیراز سفر کردم و برای تامین هزینه زندگیام از ساختمانهای نیمهکاره سرقت میکردم. بعد هم به کمپ رفتم و با نام جعلی در آنجا بستری شدم که پلیس آمد و دستگیرم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها