واکنش حیدری به شایعات

شکایت می‌کنم

خسرو حیدری، مدافع راست استقلال این روزها شایعات زیادی درباره خودش می‌شنود. اولین شایعه این بود که او قصد دارد، در نیم‌فصل استقلال را ترک کند و به باشگاهی برود که در آنجا بازی کند. شایعه دوم، اما جنجالی‌تر بود.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۳۰

این شایعه حکایت از آن داشت که خسرو می‌خواهد، از فوتبال برای همیشه خداحافظی کند. به همین دلیل تعدادی از هواداران در تمرین استقلال سراغ حیدری رفتند و از این بازیکن خواستند تا خداحافظی نکند.

آنجا بود که خسرو متوجه شد، خبر خداحافظی‌اش منتشر شده است. این مساله بشدت او را ناراحت کرد و حالا حرف‌های تازه‌ای در این باره به زبان می‌آورد.

آقای حیدری! ماجرای خداحافظی شما جدی است؟

(خنده) اگر جدی بود، خودم از آن خبر داشتم. متاسفانه می‌خواهند من را به حاشیه ببرند. اصلا چنین قصدی ندارم.

همه از شنیدن این خبر تعجب کردند چون به هر حال شما هنوز می‌توانید بازی کنید.

همین طور است. من می‌توانم چند سال دیگر بازی کنم و به حرف‌هایی که بعضی‌ها می‌زنند، توجه نمی‌کنم. تلاشم این است که هر روز آماده تر شوم و به همین خاطر تمرینات انفرادی می‌کنم. امیدوارم بتوانم آنقدر آماده شوم که دوباره به ترکیب برگردم. انگیزه زیادی دارم تا برای استقلال مفید باشم.

شایعاتی هم درباره جدایی شما از استقلال منتشر شد.

همان طور که خودتان گفتید، اینها شایعه است. من هم علاقه‌ای ندارم درباره شایعات حرف بزنم. دوست ندارم وقتم را با این چیزها تلف کنم. در استقلال، کارهای مهم‌تری داریم، مثل شاد کردن دل هواداران. دوست داریم نتایج خوب ادامه پیدا کند و در نهایت فصل موفقی داشته باشیم.

فکر می‌کنی دلیل شایعات مربوط به شما چیست؟

دلیلش را نمی‌دانم. شاید می‌خواهند تمرکز من را به هم بزنند، ولی همان طور که گفتم، صحت ندارد. بهتر است حاشیه‌سازان دست از سر استقلال و من بردارند. اتفاقاً از زمانی که وینفرد شفر به استقلال آمده، بهترین بازی‌هایم را بخصوص در دربی 85 برای این تیم انجام دادم. در یکی دو بازی اخیر هم تنها به خاطر مسائل تاکتیکی بازی نکردم. من با قدرت در تمرینات حضور دارم و تمرکزم روی موفقیت تیم است.

درباره نیمکت‌نشینی‌ات حرفی داری؟

تلاش می‌کنم تا بتوانم به شرایط بهتری برسم. انگیزه زیادی دارم. از طرفی خوشحالم که تیم به یک رکورد بی‌نظیر نزدیک می‌شود. البته تا همین حالا عملکرد دفاعی استقلال فوق‌العاده بوده.

ماجرای شکایتت از رسانه‌ای که خبر خداحافظی تو را منتشر کرد، درست است؟

بله، قطعا از کنار این مساله نمی‌گذرم. به صورت قانونی آن را پیگیری می‌کنم. وکیلم پیگیر ماجراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها