سنتی که در پرسپولیس تغییر نمی‌کند

ارثیه: بدهی میلیاردی

سنت مدیریتی به ارث گذاشتن بدهی در باشگاه پرسپولیس با رفتن علی اکبر طاهری و آمدن حمیدرضا گرشاسبی تغییری نکرده و طاهری هم مانند اسلاف خود برای مدیر بعدی حسابی بدهی میلیاردی به ارث گذاشته است!
کد خبر: ۱۱۰۶۱۲۷

در یکی دو دهه اخیر، هر مدیری که به پرسپولیس آمد از بدهی‌های انباشته چند ده میلیارد تومانی نالید و خبر از برنامه ریزی اقتصادی و درآمدزایی پایدار برای باشگاه داد،‌ اما پس از چندی وقتی چرخ روزگار صندلی مدیریت باشگاه را از مدیران گرفت، مدیربعدی باز همان ناله‌ها را سر داد. انگار قرار نیست این داستان در باشگاه پرسپولیس به پایان رسد چرا که علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق باشگاه در شرایطی جای خود را به گرشاسبی داد که این دو قریب دو سال در جلسات هیات مدیره کنار هم می‌نشستند و دست کم در رسانه‌ها اختلافی در این دو سال بروز ندادند.در این شرایط حمیدرضا گرشاسبی می‌گوید: 10 طلبکار خارجی داریم که با توجه به شرایط آنها و مبالغ طلبشان آنها را در نوبت تسویه حساب قرار دادیم. باشگاه پرسپولیس به نفراتی همچون گابریل، جری بنگستون، اشپیتیم آرفی، ماریچ و گولچ بدهکار است و برای جلوگیری از مشکلات، جرایم و محرومیت‌های احتمالی برنامه تسویه حساب با آنها را آغاز کردیم.

گرشاسبی در حالی این گونه اظهار نظر می‌کند که طاهری در ماه‌های گذشته بارها از مختومه شدن بسیاری از پرونده‌های شاکیان خارجی باشگاه خبر داده بود . مدیرعامل پرسپولیس درباره ماجرای گابریل و نامه‌ای که به خاطر این پرونده از فیفا به دست باشگاه پرسپولیس رسیده است، توضیح می‌دهد: ما به گابریل 120 هزار دلار پول داده ایم و بدهی او را تسویه کرده ایم اما گویا این بازیکن وکیل جدیدی گرفته و ادعا کرده از باشگاه طلبکار است که البته جای نگرانی نیست، چرا که ما از او وکالت محضری گرفته ایم و بزودی در دبی با او توافق خواهیم کرد.

زیر نظر دستگاه‌های نظارتی هستیم

باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع و دیگر ابهامات مالی که پیرامون آن شکل گرفته است، اطلاعیه‌ای هم صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:این باشگاه همانند دیگر شرکت‌های دولتی همواره اسناد مالی خود را در اختیار نهادهای نظارتی قرار داده است. بر این اساس، با توجه به این که برگزاری کنفرانس خبری و طرح موضوعات مالی در مطبوعات و رسانه‌های خبری از سوی باشگاه، موجب تشدید تنش‌ و بروز حاشیه‌ جدید خواهد شد و تکدر خاطر هواداران محبوبمان را در پی خواهد داشت، تصمیم باشگاه این است که هرگونه رفع ابهام طبق ضوابط قانونی از سوی مراجع ذی صلاح و قانونی صورت پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها