به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بسیاری از شرکت های خارجی و البته فعالان صنعت مد و لباس برای تبلیغات محصولات خود از بانوان ایرانی استفاده می کنند، تبلیغاتی که چند وقتی است پایش به فضای مجازی هم باز شده و عده ای با عنوان فشن بلاگر یا مد نویس عکس های بیشماری از دختران ایرانی با لباس های نا مناسب را انتشار می دهند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت