به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بسیاری از شرکت های خارجی و البته فعالان صنعت مد و لباس برای تبلیغات محصولات خود از بانوان ایرانی استفاده می کنند، تبلیغاتی که چند وقتی است پایش به فضای مجازی هم باز شده و عده ای با عنوان فشن بلاگر یا مد نویس عکس های بیشماری از دختران ایرانی با لباس های نا مناسب را انتشار می دهند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر مرندی، تحلیلگر مسائل بینالملل در گفتوگو با «جامجم» به تشریح ظرفیتهای دوران گذار جهانی برای کشورمان پرداخت
گفتوگو با بهمن نامورمطلق، استاد دانشگاه شهید بهشتی
متین محجوب از تجربه حضور «میخوام به دنیا بیام»در مناطق محروم می گوید