جزایر قناری یکی از مقصدهای گردشگری محبوب جهان است که خود از جزیره های متنوعی تشکیل شده است. برای آشنایی با ویژگی‌های هر کدام از این جزیره‌ها همراه ما باشید. این گزارش در دو بخش ارائه می شود.(بخش دوم)
کد خبر: ۱۱۰۱۶۳۸
جزایر قناری؛ بهشت اسپانیایی + عکس (قسمت دوم)

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کجارو، جزایر قناری یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب جهان است.
لا گروسیوزا (La Graciosa)

برای کسانی که به دنبال تفریحات ساده و لذت بردن از شن و ماسه، دریا و خواب هستند، سفر به جزیره لا گراسیوزا توصیه می‌شود. مساحت تقریبی ۲۸ کیلومتر‌مربع این جزیره را می‌توان با پای پیاده به راحتی گشت یا دوچرخه و تاکسی کرایه کرد و مقداری در شن‌زار‌های جزیره به تفریح پرداخت. یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر این جزیره، سواحل خالی و بکر آن ماننند «پلایا د لاس کونچاس»، (Playa de las Conchas) و «پلایا د کوثینا»، (Playa de la Cocina) است.
«فورته ونتورا»، (Fuerteventura)

جزیره فورته ونتورا مخصوص ورزش‌های آبی است. سواحل جزیره بی‌نظیر هستند و به همین علت است که دوستداران ورزش‌های آبی مانند موج‌سواران هر ساله به این محل هجوم می‌آورند. موج‌سواران به دریا و ساحل، رنگ و شور و حال زیبایی می‌بخشند. مسابقات جهانی موج‌سواری هم هر سال در این محل برگزار می‌شود.

گرن کاناریا (Gran Canaria)

کسانی که به خاطر ساحل گرن کاناریا ( قناری بزرگ) به این جزیره سفر می‌کنند، فقط بخش کوچکی از گردشگران این جزیره را تشکیل می‌دهند. گرن کاناریا دومین جزیره‌ی محبوب از مجمع‌الجزایر قناری است. تعداد زیادی از مسافران، برای دیدن قسمت تاریخی و فرهنگی جزیره به این منطقه سفر می‌کنند. فستیوال‌های زیادی هم هر سال در این جزیره برگزار می‌شود.

این جزیره یکی از مناطق توسعه‌یافته و ثروتمند مجمع‌الجزایر قناری است که انتخاب‌های متنوعی برای گردشگران فراهم می‌کند. مانند جزیره‌ی تنریف این جزیره هم انتخابی مناسب و همراه با پیشینه‌ای تاریخی و فرهنگی برای مسافران است.

سواحل معروفی مانند «پلایا د انگلس» (Playa del Inglés) تا «پوئرتو د موگان» (Puerto de Mogán) هم محلی امن برای گردشگرانی که به دنبال سواحل طلایی رنگ هستند، فراهم می‌کند.
لا پالما (La Palma)

جزیره لا پالما برای علاقه‌مندان طبیعت و ستاره‌شناسی مناسب است.

این جزیره یکی از کم بازدید‌ترین جزایر قناری است که این امر باعث شده حال و هوایی محلی پیدا کند.

بزرگ‌ترین شهر جزیره، «سانتا کروز د لاپالما»، (Santa Cruz de La Palma)، یک شهر جیبی است، با این حال گشتن در خیابان‌های این شهر کوچک به یک روز کامل وقت نیاز دارد. خانه‌ها و سقف‌های زیبا و رنگ‌آمیزی شده و رستوران‌های کوچک، جذبه‌ی خاصی به شهر داده است.

در این جزیره آسمان زیبا را از مناطق بلند جزیره مانند «روک د لوس موچاچوس»، (Roque de los Muchachos) که حتی تورهایی برای بازدید این محل هم وجود دارد، می‌توان مشاهده کرد.

سواحل «پوئرتو ناوس» (Puerto Naos) و «پوئرتو تازاکورته» (Puerto de Tazacorte) با شن سیاه رنگ، امکان استراحت برای مسافران را در محلی که آبشار‌ها، صخره‌ها و موج‌های ساحلی زیبایی هست، فراهم کرده‌اند.

این جزیره مقصدی رمانتیک با طبیعتی بکر و زیبا و یکی از دست‌نخورده‌ترین جزایر قناری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها