شاعر بودن و شعر خواندن شایان مصلح، بازیکن تیم پرسپولیس در برنامه «کتاب باز» حسابی سروش صحت را متعجب کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۵۹

از این جهت که چطور می‌شود فوتبال و شاعری را در کنار هم انجام داد و البته در کنارش در رشته مهندسی صنایع درس خواند. پاسخ مصلح این بود که خیلی سخت است، اما در زمان‌های استراحت به این کار می‌پردازد. او که پدرش را هم در سه‌سالگی از دست داده در این برنامه گفت که اینقدر به شعر علاقه داشته که وقتی برای بازی در تیم‌های پایه به تهران می‌آمد سعی می‌کرد در جلسات انجمن شاعران شرکت کند و از همان‌جا بود که شعر گفتن را بهتر یاد گرفته است.

وقتی از مصلح درباره تاثیر شعر بر رفتارش در زندگی و فوتبال پرسیده شد پاسخ داد شاید تاثیرش این بوده که همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌کند.

تغییر لباس برای مردم زلزله‌زده

رضا صادقی اعتقاد دارد که اهالی موسیقی با هم اختلافی ندارند و دوری آنها از هم موجب ایجاد این تصور شده است. او این حرف‌ها را در برنامه «من و شما» زد و این را هم اضافه کرد که این دوری محصول حاشیه‌هایی است که برای دو نفر ایجاد می‌شود، مثال هم آورد که تا مدت‌ها از اختلاف او و سیروان خسروی در رسانه صحبت می‌شد، حال این‌که چندی پیش همدیگر را در خیابان دید‌ه و اصلا از حاشیه‌های ساختگی حرف نزده‌اند. اتفاق جالب برنامه جایی بود که حامی مالی برنامه در ازای پرداخت 10 میلیون خواست پیراهن مشکی رضا صادقی را گرفته و با پیراهن سفید عوض کند و این پول را صرف مردم زلزله‌زده کرمانشاه کند، صادقی که کمی متعجب شده بود پس از چند لحظه تامل راضی شد و گفت برای مردم زلزله‌زده این کار را می‌کند.

تیتراژ فراموش‌ نشدنی

حسین محب اهری در برنامه خارج از کادر گفت که با دیدن یک نمایش به این نتیجه رسید که تنها کاری که در دنیا می‌تواند انجام دهد بازیگری است و همین موجب شد تا برود کارگاه نمایش و تئاتر کار کند. او در این برنامه از تجربه‌های اولش در سریال سربداران گفت که در حین بازی در نقش مقابل امین تارخ به‌خاطر هیجان زیاد همه دیالوگ‌هایش را فراموش کرده و پس از چند دقیقه و با کم شدن اضطرابش توانسته دیالوگ‌ها را بگوید. او که تجربه بازی در نقش معلم یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های کودک تلویزیون راهم دارد گفت که هنوز با آدم‌هایی در خیابان مواجه می‌شود که تیتراژ آن را یادشان هست و می‌خوانند. محب اهری از نقشش در مختارنامه و تلاش فراوان میرباقری هم خیلی تعریف کرد و گفت پس از پخش، رسانه‌های زیادی درباره نقشش با او صحبت کردند.

از اخراج مدرسه تا قبولی در شریف

روایت سرگذشت زندگی مجتبی شکوری در برنامه کتاب باز اینقدر جالب بود که تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های این سری و دعوت دوباره اش به برنامه شود. مجتبی شکوری که حالا دکترای علوم‌سیاسی از دانشگاه تهران دارد و مدیر آموزش باغ کتاب تهران است در این برنامه از گذشته پرفراز و نشیبش گفت و از اولین ضربه زندگی اش که به دلیل بیش‌فعالی و شیطنت زیاد در سال سوم دبیرستان از مدرسه اخراج شد. شکوری ادامه داد مسیر زندگی اش از همان روز تغییر کرد، شروع به درس خواندن زیاد کرد تا جایی که سال بعد با رتبه 48 مهندسی مکانیک دانشگاه شریف قبول شد. البته از جایی فهمید که به این رشته علاقه ندارد و آن را بسختی به اتمام رساند. او که سال‌هایی از دوران کودکی را با لکنت گذرانده، گفت که برای زندگی بهتر جنگیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها