نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، تا جمعه این هفته میزبان علاقه‌مندان به دنیای خودروست

بزرگان دنیای خودرو در تهران

دومین نمایشگاه خودروی تهران (اتوشوی تهران) از دیروز دوشنبه ششم آذر آغاز شده و تا جمعه 10 آذر 96 ادامه خواهد یافت. این رویداد را باید بزرگ‌ترین همایش خودرویی کشور بدانیم و در آن شرکت‌های مختلف خودرویی جدیدترین محصولات خود را به نمایش عموم می‌گذارند.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۴۸

این دومین بار است نمایشگاه اتوشوی تهران در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. نمایشگاهی که بعد از 11 سال دوباره به تهران بازگشته و در شهر آفتاب توانسته نظر شرکت‌های زیادی را جلب کند. نمایشگاه خودروی تهران سال گذشته با استقبال بسیار خوبی برگزار شد و پیش‌بینی‌ها تا لحظه تنظیم این خبر حاکی است نمایشگاه امسال از سال گذشته بسیار پررونق‌تر باشد. براساس اخبار دریافتی، امسال محصولات متنوع‌تری به نمایشگاه خواهد آمد که حضور آنها نمایشگاه را برای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان دنیای خودرو جذاب‌تر خواهد کرد.

ساعات بازدید از ده تا 18 است و گروه بزرگی از خودروسازان داخلی و خارجی با تازه‌ترین محصولات خود در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند. در این نمایشگاه، خودروسازان و شرکت‌های واردکننده زیادی حاضر هستند که برندهایی نظیر پژو، سیتروئن، رنو، دی‌اس، بی‌وای‌دی، چری، ام‌وی‌ام، مرسدس بنز، لوکسژن، فاو، مزدا، هاوال، دانگ فنگ، هایما، چانگان، ایران خودرو، برلیانس، سایپا، تویوتا، لکسوس، ماهیندرا، فولکس واگن، فوتون، بایک، آمیکو، هاوتای، چانگ فنگ، ولوو، بورگوارد، هیوندای و اسکانیا را در نمایشگاه خودروی 96 مقابل دیدگان بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

در این نمایشگاه، گروه صنعتی ایران خودرو همراه تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه خود، آخرین دستاوردها و محصولات جدید را در دومین نمایشگاه بین‌المللی تهران به نمایش می‌گذارد. محصولات جدیدی همچون سوزوکی فیس لیفت،‌ کپچر، اچ 30 کراس، تندر اتوماتیک، دنا پلاس با موتور توربوشارژ، 207i اتوماتیک و محصول هایما اس5 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. در میان نمایندگان کمپانی‌های خارجی، رنو از فرانسه اعلام کرده خودروی جدید خود را در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی خواهد کرد. این اتفاقی است که موجب خواهد شد نمایشگاه خودروی تهران بیش از پیش در عرصه‌های بین‌المللی مطرح ‌شود. سال گذشته نیز رنو یکی از نمونه‌های خودروی اسپرت Renault Sport R.S.01 را به نمایشگاه آورده بود که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این روزها میان اخبار برگزاری اتوشوی تهران آنچه بیش از سایر خبرها به چشم می‌خورد، خبر بازگشت غول خودروسازی جهان به ایران است. فولکس واگن آلمان، بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو جهان پس از 17 سال باهمراهی ماموت خودرو به بازار خودرو کشور بازخواهد گشت. شرکت فولکس واگن خودروهای برگزیده برای ارائه در بازار ایران را در معرض نمایش عموم قرار خواهد داد. فولکس واگن با تولید بیش از ده میلیون خودرو در سال موفق به کسب عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده صنعت خودروی جهان شده است. همچنین در این نمایشگاه، شرکت ستاره ایران نماینده رسمی بنز در ایران حضور پررنگی در این نمایشگاه خواهد داشت. برند پرطرفدار بنز که سال گذشته غیبتش در نمایشگاه ملموس بود، چند روز پیش برای حضور در دومین نمایشگاه خودروی پایتخت اعلام آمادگی کرد و قرار است با مدل‌های جدید خود در سری ای‌و‌سی، بازدیدکنندگان نمایشگاه تهران را غافلگیر کند. شنیده‌ها حاکی است ستاره ایران حداقل سه محصول جدید بنز را در نمایشگاه تهران به نمایش خواهد گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها