وزیر کشور در حاشیه بازدید از مرز مهران از تلاش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی در زمینه حضور زائران اربعین در عراق قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۰۹

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، عبدالرضا رحمانی‌فضلی که برای بازدید از مرز مهران و روند بازگشت آخرین زائران اربعین به کشور به استان ایلام سفر کرده است در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الحمدلله با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که امسال داشتیم و همکاری بسیار عالی همه دستگاه‌های اجرایی، توانستیم مراسم اربعین بسیار خوبی را برگزار کنیم .

وی برنامه‌های صداوسیما را برای آگاه‌سازی زائران پیش از آغاز راهپیمایی اربعین، در مرزهای کشور هنگام ورود و خروج زائران و حتی در عراق بسیار موثر در این روند توصیف و از صدا و سیما به خاطر این حجم از تبلیغات روشنگرانه تشکر کرد .

رحمانی‌فضلی گفت: صدا و سیما هم برنامه‌های مناسبتی خوبی داشت و هم با اطلاع‌رسانی درباره قوانین خروج از کشور، زائران را بخوبی از روند تردد قانونی آگاه کرد. همچنین امسال علاوه بر صدها برنامه تولیدی و خبری که پیش از آغاز راهپیمایی اربعین در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون پخش شد، بیش از 60واحد سیار و اس.ان.جی، بیش از صد گزارشگر و برنامه‌ساز و 33 گروه مستندساز از مراکز استان‌ها به عراق اعزام شدند و رسانه ملی، مسیر نجف تا کربلا را پوشش کامل رسانه‌ای داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها