تیم الخور قطر در چارچوب هفته سوم جام اتحادیه فوتبال قطر در حالی که سروش رفیعی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت مقابل السیلیه به پیروزی 2 بر یک رسید. در این بازی ابتدا تیم السیلیه در دقیقه 9 به گل رسید اما علی عبدالکریم در دقایق 22 و 26 برای الخور گلزنی کرد و تیمش با همین نتیجه پیروز شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۴۸

به این ترتیب تیم الخور که در دو بازی گذشته جام اتحادیه قطر شکست خورده بود، به اولین پیروزی این رقابت‌ها دست یافت. جام اتحادیه قطر با حضور 12 تیم لیگ ستارگان در دو گروه شش تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. خبر دیگر درباره باشگاه الخور این‌که روزنامه الرای نوشت سروش با توجه به آن که نتوانست انتظارات را برآورده کند از الخور کنار گذاشته می‌شود و بازیکن خارجی جدیدی به جای او جذب خواهد شد. به احتمال خیلی زیاد سروش رفیعی به لیگ ایران بازخواهد گشت و باید دید چه تیمی را به عنوان تیم جدیدش انتخاب می‌کند.

سپاهانبه دنبال سروش

باشگاه سپاهان اصفهان در پی آن است که سروش رفیعی هافبک بازی‌ساز و خوش اخلاق فوتبال کشورمان را جذب کند.

این خبر را یکی از نزدیکان باشگاه سپاهان به ما داد و تاکید کرد: «سپاهان باشگاه بزرگی است و باید با بازیکنان بزرگ کار کند. ما می‌خواهیم سروش رفیعی را جذب کنیم و شنیده‌ایم که باشگاه الخور قطر نیز دیگر قصد ادامه همکاری با این بازیکن را ندارد، از این رو، پیشنهاد خودمان برای جذب سروش را داده‌ایم تا اگر مشکلی پیش نیاید، او را در نیم‌فصل به سپاهان بیاوریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها