برنامه گزارش هفتگی بررسی می کند

اجرای قانون ضد ایرانی کاتسا از سوی آمریکا

دولت آمریکا از روز سه‌شنبه نهم آبان ۱۳۹۶ برابر با ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷، قانون تحریمی همه جانبه ای را علیه ایران که به «کاتسا» معروف شده است، اجرایی کرده است که ۹۰ روز پیش توسط ترامپ رئیس جمهور آمریکا امضا و ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۱۷
اجرای قانون ضد ایرانی کاتسا  از سوی آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، این قانون که به «مادر تحریم‌ها» معروف است، تحریم‌های همه جانبه‌ای را متوجه کشورمان کرده است که براساس بخش ۴ این قانون، همه فعالیت‌های موشکی بالستیک ایران و هر نوع همکاری با آن مورد تحریم قرار گرفته است.

در برنامه گزارش هفتگی واکنش هماهنگ مقامات کشورمان در خصوص ادامه اقدامات و اظهارات ضدایرانی دولت و کنگره امریکا علیه برجام پخش می شود.

آغاز دور جدید مذاکرات سیاسی سوریه با حضور فعال جمهوری اسلامی ایران، سفر پوتین به ایران و دستاوردها و تحولات فلسطین اشغالی از دیگر بخش های برنامه این هفته گزارش هفتگی است.

گزارش هفتگی که با هدف تحلیل مهمترین رویدادهای سیاسی ایران و جهان در هفته گذشته پخش می شود، به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که هر هفته جمعه ها حوالی ساعت 12:15 با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها