امین حیایی، بازیگر سینما و فیلم‌هایی چون مهمان، نقاب و اخراجی‌ها، در این چند وقت اخیر حسابی پرکار بوده است و این فعالیت پررنگ سینمایی همچنان ادامه دارد. تازه‌ترین خبر درباره این بازیگر، بازی او با گریمی متفاوت در فیلم «درخونگاه» است.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۳۷

به گزارش جام‌جم، امین حیایی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام، مراحل گریم متفاوت خود را در فیلم درخونگاه به اشتراک گذاشت. درخونگاه، فیلمی به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور است. نویسندگی این فیلم را هم نیما نادری و سیاوش اسعدی به طور مشترک به‌عهده دارند. سیاوش اسعدی، کارگردان درخونگاه، پیش از این فیلم‌هایی چون «جیب بر خیابان جنوبی» و «حوالی اتوبان» را ساخته است. این فیلم برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

امین حیایی درحالی بازی در این فیلم را آغاز کرده که اخیرا بازی در فیلم «ما شما را دوست داریم خانم یایا» ساخته عبدالرضا کاهانی را همراه بازیگران دیگری چون رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد به پایان رساند. او همچنین سه فیلم «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی، «شعله‌ور» به کارگردانی حمید نعمت‌الله و «ثبت با سند برابر است» ساخته بهمن گودرزی را در نوبت اکران عمومی دارد. پرکاری حیایی به اینجا ختم نمی‌شود و این بازیگر این روزها مشغول پیش بردن کارهای آموزشگاه بازیگری خود، موسسه هنرگستر حیایی نیز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها