امروز هفته پنجم لیگ برتر والیبال برگزار می‌شود

جدال بحران‌زده‌ها در گنبــد

لیگ برتر والیبال در چهارشنبه‌ای دیگر تیم‌ها را دور هم جمع می‌کند تا اهالی این ورزش شاهد هفته پنجم باشند. امروز دیدار تیم‌ها با بانک سرمایه و سایپا آغاز می‌شود و شهرداری تبریز میزبان سارویه ساری است. گنبد، یزد، کاشان و اصفهان دیگر میزبانان امروز لیگ برتر والیبال هستند.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۹۴

بانک سرمایه، صدرنشین بازیها، با سایپا به فکر ادامه قدرت نمایی است. این تیم در چهار بازی همه امتیازات را به دست آورد و با 12 امتیازدر بالای جدول است. در آن سوی میدان، سایپا که هفته گذشته در شهرآورد سنتی پایتخت 3 بر 2 مغلوب پیکان شد، امیدوار است با پیروزی بر سرمایه بتواند جایگاهش را در جدول بهبود بخشد. سایپا در این فصل پرنوسان ظاهر شده است و تا هفته چهارم با دو برد و دو باخت و شش امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

امروز پیکان که در هفته چهارم بالاخره موفق به کسب نخستین بردش شد در گنبد به مصاف هاوش میرود. بازیکنان پیمان اکبری که در این فصل یکی از بدترین شروعهای تاریخ پیکان در لیگ را تجربه کردند با توپ پر به گنبد میروند تا با پیروزی از کورس رقابت جا نمانند. هاوش گنبد هم که هفته گذشته مغلوب شهرداری ورامین شد مقابل هواداران خودی در پی خلق شگفتی است هر چند دو تیم با بحرانهایی که پشت سر گذاشتند شرایط بیثباتی دارند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس، تیم تازه مدعی شده خاتم اردکان در یزد میزبان شهرداری ارومیه است. این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم در جدول، حساسیتهای خاص خودش را دارد زیرا خاتم در پی اثبات خود در لیگ به عنوان یک مدعی است و شهرداری ارومیه هم امیدوار است با پیروزی در این دیدار خارج از خانه با هوادارانش آشتی کند. در دیدار تیمهای تهجدولی، رعد پدافند کاشان که از ابتدای فصل تا به اینجا از انتهای جدول تکان نخورده است میزبان کاله مازندران است.

در یکی دیگر از دیدارها که میان تیمهای بالای جدول برگزار میشود، شهرداری تبریز در خانه میزبان سارویه ساری است. تبریزیها در این فصل پا به پای بانک سرمایه در لیگ جلو آمده اند و به همراه این تیم، بدون شکست پیش میروند. شهرداری با چهار برد و بدون باخت و ده امتیاز تیم دوم جدول است و سارویه هم با هفت امتیاز و کسب دو برد و دو شکست در رتبه چهارم قرار دارد.

شهرداری ورامین در سالن شهید گل عباسی میزبان شمس تهران است. بازیکنان نفرزاده با وجود آن که در برابر تیمهای قدرتمند عملکرد خوبی دارند اما در دیگر دیدارها پر نوسان ظاهر شدند. شمس هم با جوانانش همه توجهها را متوجه خود کرده است، اما امروز کار سختی برابر هواداران پرشور ورامینی دارد.

بازیهای امروز

بانک سرمایه ـ سایپا

هاوش گنبد ـ پیکان تهران

خاتم اردکان ـ شهرداری ارومیه

رعد پدافند کاشان ـ کاله مازندران

شهرداری تبریز ـ سارویه ساری

شهرداری ورامین ـ شمس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها