یک عکس، یک متن

تهدید به نیمار رسید

عناصر گروهک تروریستی داعش که در چند روز گذشته با انتشار عکسی از لیونل‌مسی، او را تهدید کرده بودند، این بار سراغ سرمربی یک تیم ملی مشهور رفتند.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۱۷

به گزارش مشرق، داعشی‌ها در ادامه تهدیدهایشان، این بار دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه را هدف خود قرار دادند و او را دشمن خدا معرفی کردند.

داعش نیمار را نیز تهدید کرد. در پوستری که منتشر کرده جسد مسی دیده می‌شود و نیمار گریه می‌کند.

تشییع جنازه پادشاه بعد از یک سال

تشییع جنازه پادشاه فقید تایلند برای مراسم خاکستر کردن با گرداندن تابوت وی در محله سلطنتی بانکوک آغاز شد. این تشییع جنازه با سه مراسم رژه سربازان، حرکت کجاوه سلطنتی و شلیک توپ ادامه یافت. به گزارش بی.‌بی.‌سی، بهومیپول آدولیاده، سال گذشته پس از 70 سال سلطنت در 88 سالگی درگذشت؛ بودائیان به‌طور سنتی جنازه مردگان خود را هفت‌روز پس از مرگ نگه می‌دارند، اما در این مورد بخصوص تشییع جنازه پادشاه تایلند ماه‌ها پس از مرگ وی صورت می‌گیرد. این مراسم در مسیری به طول دو کیلومتر و با حضور صدها هزار نفر از مردم برگزار شد. پادشاه بهومیبول از سلسله چاکری که به رامای نهم شهرت داشت، در بین مردم تایلند محبوبیت بسیاری داشت و به «پدر» مشهور بود. پس از مرگ رامای نهم، واجیرالونگکورن پسر وی پادشاه تایلند شد.

برگزاری مد اسلامی در مسکو

نمایش لباس‌های طراحی شده توسط دختر رئیس‌جمهور چچن در هفته مد مرسدس در روسیه برگزار شد. به گزارش فرارو، ایشات قدیروف، دختر رمضان قدیروف رئیس‌جمهور چچن، مدیر خانه مد اسلامی فردوس است. مرکز مد فردوس توسط مدنی قدیروف، همسر رمضان در سال 2009 پایه‌گذاری شد. ایشات اولین مجموعه خود را از لباس زنانه اسلامی سال گذشته در گروزنی به نمایش گذاشت. او اکنون مجموعه تازه‌ای از لباس‌های طراحی شده خود براساس پوشش اسلامی را در مسکو به نمایش گذاشته است.

رودخانه جوشان

رودخانه‌ای در جنگل‌های آمازون وجود دارد که بخش‌هایی از آن به قدری داغ است که همه چیز را آب‌پز می‌کند. به گزارش جام‌جم آنلاین، دمای این رودخانه تا 100 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بالا می‌رود. هیچ پرنده، خزنده و جانور دیگری نمی‌تواند از این رودخانه جان سالم به در ببرد و به همین دلیل این قسمت از رودخانه خالی از هرگونه موجود زنده است. این رودخانه «شانای» نام دارد و داغ بودن این قسمت از آب آن به دلایلی هنوز کاملا شناخته شده نیست، اما این احتمال وجود دارد که به دلیل بخش زیرین رودخانه و انفعالات مربوط به آن باشد.

سرود رژیم صهیونیستی پخش نشد

تال فلیکر، ستاره جودوی رژیم صهیونیستی در امارات قهرمان شد، اما برگزارکنندگان در راستای انزوای بین‌المللی رژیم صهیونیستی به‌جای سرود ملی رژیم صهیونیستی، سرود فدراسیون جهانی جودو را پخش کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها