مرد سالخورده‌ای که به صورت گسترده مواد مخدر میان نوجوانان و جوانان جنوب تهران توزیع می‌کرد، در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۱۳

مجید فرخاکفر، معاون دادسرای ناحیه 21 ارشاد با اشاره به این خبر گفت: به دنبال گزارش‌های مردمی به پلیس افتخاری پایتخت مبنی بر فعالیت مرد سالخورده‌ای که همراه با پسر جوانش اقدام به فروش مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین، مشروبات الکلی و سی دی‌های مستهجن می‌کرد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس افتخاری قرار گرفت و سرهنگ محمد گروسی همراه با تیمی از ماموران کنترل و تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

معاون دادسرای ناحیه 21 افزود: پس از جمع‌بندی اطلاعات و صدور دستور قضایی ماموران در یک عملیات ویژه خانه عنکبوتی این متهم سالخورده که مخفیگاه ویژه‌ای برای فرار از مجازات برای خود فراهم کرده بوده را بازرسی و با کشف یک کیلو مواد مخدر از نوع شیشه و میلیون‌ها تومان پول نقد مقادیری هروئین و حشیش و ابزار و ادوات مصرف مخدر و انواع مشروبات الکلی دست‌ساز را کشف کردند.

فرخاکفر افزود: در ادامه این بازرسی‌ها از خانه عنکبوت پیر، بیش از 2000 عدد انواع سی‌دی‌های مبتذل به همراه دستگاه تکثیر کشف و این متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

معاون دادسرای ناحیه ارشاد، گفت: در این عملیات پلیس افتخاری به عنوان بازوی نیروی انتظامی توانستند این متهم را که موجب سلب آسایش و انحراف نوجوانان و جوانان می‌شد را به دام انداخته و در حال حاضر تحقیقات گسترده‌ای از متهم و فرزندش برای شناسایی دیگر عوامل مربوط به این پرونده ادامه دارد./ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها