کاوه رضایی موفق شد،‌ سومین گل خود را در لیگ بلژیک به ثمر برساند. او در دیدار مقابل ورجم موفق شد، گل تساوی شارلوا را وارد دروازه حریف کند و عامل کسب یک امتیاز برای تیمش باشد. با این گل، او تعداد گل‌های خود را به عدد سه رساند و در جایگاه سومین گلزن برتر لیگ بلژیک قرار گرفت. کاوه درخشش خوبی برای باشگاه جدیدش دارد و در حال حاضر،‌ یکی از ستاره‌های تیمش به حساب می‌آید. اگر او بتواند این روند را ادامه دهد، حتی می‌تواند تبدیل به یکی از مدعیان آقای گلی در نروژ شود. کاوه رضایی علاوه بر گلزنی، عملکرد بسیار خوبی در بازی‌های این تیم داشته و حالا استقلالی‌ها بیشتر حسرت از دست دادنش را می‌خورند. کاوه به دور از حاشیه و مسائل دیگر، روی تمرینات و بازی‌هایش تمرکز کرده و به همین دلیل پیشرفت خوبی داشته است. البته سایت معتبر کورا یک اشتباه جالب درباره رضایی انجام داد و در جدول گلزنان به جای نام او، نام رامین رضاییان را نوشت! آنها این دو بازیکن را اشتباه گرفته بودند.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۳۲

نکته جالب اینجاست که کاوه امسال سه برابر استقلال گلزنی کرده است. آبی‌ها از ابتدای فصل تا به حال در شش مسابقه تنها یک گل زده‌اند و کاوه رضایی سه بار موفق به گلزنی شده است. این یعنی او سه برابر کل تیم سابقش گلزنی کرده است. استقلالی‌ها حالا حسرت رفتن کاوه را می‌خورند. یکی از اعضای کادر فنی استقلال در این باره می‌گوید: رضایی مهره مهمی برای ما بود و علاوه بر گل‌های خوبی که زد، روی گلزنی دیگر بازیکنان هم نقشی کلیدی داشت. او در زمین می‌جنگید و همیشه دو مدافع حریف،‌ سرگرم مهارش بودند. به همین دلیل، بازیکنان دیگر در فضای خوبی قرار می‌گرفتند تا بتوانند برای تیم گلزنی کنند. کاوه از هر نظر بازیکن بسیار مهمی برای ما بود و ای کاش می‌توانستیم او را نگه داریم.

استقلالی‌ها با این شرایط دنبال فوروارد برای نیم‌فصل خواهند بود. اگر منصوریان برود یا جای خود را به مربی دیگری بدهد، قطعا یک فوروارد به تیم اضافه می‌شود تا مشکلات تهاجمی استقلال حل شود. آبی‌ها نیاز به یک تمام‌کننده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها