مشکل بزرگ فرهاد مجیدی در اسپانیا چیست؟

فرهاد مجیدی مدتی است که به تیم زیر 16 ساله های اسپانیا پیوسته است. اینکه نام او هنوز در سایت رسمی این باشگاه به عنوان سرمربی این تیم اعلام نشده باعث شده تا بسیاری مجیدی را به تمسخر بگیرند.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۲۸
مشکل بزرگ فرهاد مجیدی در اسپانیا چیست؟

به گزارش جام جم آنلاین ، مجیدی مدعی بود که سرمربی زیر 16 ساله های اسپانیول است اما حالا همین موضوع باعث انتقاد از اوست و به دروغ گویی متهم می شود. اما واقعا چرا از همان ابتدا چنین ادعایی از سوی فرهاد عنوان شد؟

وی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره مربیگری خود در تیم زیر 16 ساله های اسپانیول گفت: «بهتر است تایید این خبر را از من که هر روز با لباس مربیگری اسپانیول در تمرینات آکادمی این باشگاه حاضر می شوم ، نپرسید ! تایید این خبر را از عوامل رسانه ای همان سهم خواهها بپرسید ! مثلا نوشتند که فرهاد رفته بازدید از باشگاه اسپانیول ، خنده دار نیست ؟ کدام باشگاه لالیگا،بوندس لیگا یا لیگ برتر انگلیس به بازدیدکننده تیمش اجازه می دهد که به عنوان مربی یا تمرین دهنده در تمرینات تیم های پایه اش شرکت کند ؟ این شیطنت‌ها خجالت آور است.»

اما اینکه نام فرهاد مجیدی هنوز به عنوان مربی این تیم در سایت باشگاه درج نشده فقط به یک مشکل حقوقی برمی گردد، فرهاد هنوز ویزای کار اسپانیا را ندارد و تا زمانی که این ویزای کار صادر نشود معرفی او به عنوان مربی رسمی این باشگاه حرفه ای نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها