بازیکنان ما لیاقت پیروزی مقابل ایران را نداشتند

کره‌ای‌ها هنوز عصبانی‌اند

در شرایطی که چند روز از بازی ایران و کره جنوبی می‌گذرد، هنوز ترکش‌های این بازی به تیم ملی و بازیکنان آنها ضربه وارد می‌کند. جالب اینجاست که پس از بازی تعدادی از بازیکنان کره، زمین بد و کیفیت نامناسب آن را دلیل اصلی تساوی مقابل ایران عنوان کرده بودند؛ اتفاقی که روی اعصاب هواداران تلنگر زده و باعث شده تا نسبت به این اظهارنظرها واکنش نشان بدهند. سایت کره تایمز در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشته است: سون هیونگ مین، یکی از بازیکنانی بود که کیفیت بد چمن را دلیل اصلی ناکامی خودش و هم‌تیمی‌هایش عنوان کرد. او گفته بود، با این کیفیت زمین، امکان فوتبال بازی کردن وجود نداشت.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۹۴

کاربری به نام جیک گفته، ایرانی‌ها هم در همین استادیوم بازی کرده‌اند، اما هیچ اعتراضی به کیفیت چمن نداشته‌اند و برایش جای تعجب دارد که چرا بازیکن سرشناس تیم کشورشان باید چنین صحبت‌هایی بعد از بازی داشته باشد. آتش کاربر دیگری به نام «Going Home» تندتر بوده. او گفته کیفیت زمین را نباید دلیل نتیجه‌ نگرفتن کره جلوی ایران دانست بلکه بازیکنان کره‌ای شایستگی و لیاقت بردن ایران را نداشتند.

بجز سون هیونگ مین، کیم یونگ گئون، کاپیتان تیم ملی کره هم با حرف‌هایش باعث ناراحتی طرفداران تیمش شده. او گفته تماشاگران کره‌ای آنقدر در طول بازی سر و صدا داشته‌اند که او و هم‌تیمی‌هایش نتوانسته‌اند به خوبی روی بازی تمرکز کنند: این‌قدر صدا زیاد بود که مجبور بودم سر هم‌تیمی‌هایم داد بزنم تا حرف‌هایم را درباره مسائل تاکتیکی به آنها منتقل کنم. با این همه آنها بسیاری از حرف‌های مرا متوجه نمی‌شدند. طبیعتا این اظهار نظر عجیب بی‌جواب نمانده و کاربران کره‌ای شدیدا از حرف‌های کاپیتان تیمشان گلایه کرده‌اند. از طرف دیگر نام او تبدیل به پرجست‌وجوترین نام در بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی اینترنتی کره جنوبی شده است. کاربری در پاسخ به حرف‌های کاپیتان کره نوشته: احتمالا کاپیتان کیم انتظار داشته، تماشاگران تیم محبوبشان را تشویق نکنند. حرف‌های او مرا دیوانه می‌کند. شاید هم کیم فکر می‌کند، بازیکنان بزرگی مثل رونالدو و نیمار مشکل شنوایی دارند! و سر و صدای تماشاگران را نمی‌شنوند. ما برای حمایت از شما به استادیوم آمده بودیم و انتقاد از ما کار درستی نیست. قبل از بازی، تماشاگران کره امید زیادی به برد تیمشان داشتند. تغییرات در کادر فنی کره و حضور شین تائه‌یونگ به‌جای اولی اشتیلیکه باعث شده بود، چشم‌بادامی‌ها امیدوار باشند تیمشان با پیروزی مقابل تیم از قبل صعود کرده ایران، فاصله زیادی تا کسب سهمیه جام جهانی نداشته باشد، اما دیدار با ایران نشان داد که شرایط تیم ملی کره با چند ماه قبل تفاوت خاصی نکرده است. از سال 2012 به بعد کره در گلزنی به ایران ناکام بوده و نتیجه بازی پنجشنبه هم باعث ناراحتی بیشتر طرفداران کره شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها