پول زیاد می دهند اما بدترین خریدها را انجام می دهند. انگار مجبور هستند. واقعیت این است که تابستان 2017 پر از خبرهای عجیب و شگفت آوری درباره نقل و انتقالات بود.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۱۵
تابستان 2017 ، زمانی برای مضحک ترین خریدهای فوتبالی +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از fourfourtwo ، خریدها و نقل و انتقالات تابستانی به غیر از یکی ، دو مورد خاص اصلا دلچسب نبودند. برخی از خریدها به جای اینکه خوشحالی هواداران یک باشگاه را فراهم کند بیشتر اسباب خنده و تمسخر را فراهم آورد. چه بر سر تابستان 2017 آمد؟ با هم بدترین، مضحک ترین و عجیب ترین خریدهای تابستان را مرور می کنیم، خریدهایی که گاه از سوی باشگاه مضحک تلقی می شد و گاه انتخاب بازیکن همه را شگفت زده می کرد:

1- جان تری ( از چلسی به تیم دسته دومی آستون ویلا)

تاریخ انقضای کاپیتان چلسی تمام نشده بود و می توانست انتخاب بهتری داشته باشد. هواداران وقتی شنیدند او برای ادامه فوتبال دسته های پایین تر را انتخاب کرده شگفت زده شدند. تری در دسته دوم؟ این امکان ندارد. انتقال کاپیتان چلسی به این تیم واقعا خنده دار بود.

2-پائولینو (از گوانگجو به بارسلونا)

بازیکنی که از لیگ چین به بارسلونا بیاید اصلا مورد پسند هواداران نیست و هیجان انگیز به نظر نمی آید. وقتی که هواداران فهمیدند 36 میلیون پوند پول پای خرید او صرف شده حتی عصبانی هم شدند. در هفته نخست خرید این بازیکن فقط یک پیراهن او به فروش رفت!

3-کیلیان امپابه (از موناکو به پاری سن ژرمن)

وقتی قرار است در فرانسه بازی کند واقعا موناکو و پاری سن ژرمن چه فرقی دارند؟ همه فکر می کردند او در نهایت راهی رئال مادرید می شود اما وقتی خبر انتقال برترین بازیکن فصل گذشته لوشامپیونه به پاری سن ژرمن آن هم به صورت قرضی منتشر شد همه شگفت زده شدند.

4-زابالتا (از منچسترسیتی به وستهام)

او در منچسترسیتی هم محبوب نبود. تمام شده به نظر می رسد اما وقتی وستهام او را خرید هواداران خیلی عصبانی شدند. هیچکس زابالتا را نمی خواست به خصوص وقتی اعلام شد او در هفته چیزی حدود 120 هزار پوند درآمد خواهد داشت.

5-دنی درینک واتر (از لسترسیتی به چلسی)

انتقال این بازیکن با 35 میلیون پوند به قهرمان فصل گذشته شوک بزرگی بود. حالا همه می پرسیدند اولا او به چه دردی در تیم پرستاره چلسی می خورد ثانیا چرا 35 میلیون پوند؟ او 10 میلیون هم نمی ارزد!

6-نیمار (از بارسلونا به پاری سن ژرمن)

هیچ چیز به اندازه انتقال نیمار تکان دهنده نبود. او دل هواداران بارسلونا را شکست اما به جایش تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد آن هم با مبلغ باورنکردنی 198 میلیون پوند. او به فرانسه _لیگی سطح پایین تر از لالیگا_ رفت تا هم برترین بازیکن جهان شود هم به بقیه آرزوهایش برسد.

7- الکس اوکسالد چمبرلین (از آرسنال به لیورپول)

او هنوز نیامده به بازیکن منفوری در لیورپول تبدیل شده است. لیورپولی ها که سال هاست در حسرت قهرمانی لیگ برتر مانده اند برای اتمام حسرت خود ستاره های بزرگی می خواهند نه چمبرلین که در آرسنال هم مهره چشمگیری نبود. اما این انتقال وقتی جنبه عجیبی به خود گرفت که 35 میلیون پوند هزینه دربرداشت.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها