در آستانه فرا رسیدن دهه ولایت ویژه برنامه های شبکه سه سیما معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۷۰
ویژه برنامه های شبکه سه برای دهه ولایت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، اسامی برخی از برنامه های این شبکه برای این ایام به شرح زیر ارائه می شود:


یه چیزایی هست باید بدونی

برنامه «یه چیزایی هست باید بدونی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نگار میرسعید، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که در ۱۵ قسمت ۶۰ دقیقه ای از شنبه 11 شهریور ماه از ساعت 22:20 از شبکه سه پخش می‌شود و قرار است جشنواره‌ای از حرف‌های گفته نشده باشد، حرف‌های لحظه آخری، حرف‌هایی از جنس شجاعت، افتخار، شهامت، قدردانی، بخشش و همه آن چیزها که نگفتیم و در گلویمان مانده‌ است.

خطبه خوانی غدیر به صورت زنده از قم، حرم مطهر حضرت معصومه (س) شنبه 18 شهریور بعد از اذان ظهر پخش می شود.

ضیافت علوی

این برنامه مستند به مناسبت عید سعید غدیر در 2 برنامه 20 دقیقه ای، روند پخت صد و ده هزار پرس غذا در شهر اهواز و چهارده هزار پرس غذا در بندر ماهشهر را به تصویر می کشد. این برنامه جمعه 17 شهریور از ساعت 23:30 روانه آنتن خواهد شد.

زیارت غدیریه

فرازهایی از زیارت امیرالمومنین در روز عید غدیر، در هفته ولایت از شنبه 11 شهریور هر روز ساعت 10:20 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

از حضرت امام علی النقی (ع)نقل شده است، هر که این زیارت را در روز عید غدیر بخواند، شامل شان نزول 22 آیه از قرآن کریم در رابطه با حضرت علی (ع) است. این زیارت در 10 قسمت 10 دقیقه ای، هر روز از شبکه سه پخش می شود.

فرهنگ غدیر

این میان برنامه آداب روز عید غدیر را سفارش می کند. آدابی چون اطعام دادن (ثواب اطعام دادن در روز غدیر برابر است با یک میلیون اطعام صدیق، شهید و پیامبراست)، روزه گرفتن، خواندن زیارت امین ا... ، دعای ندبه، ادعیه مفاتیح الجنان، نماز مخصوص عید غدیر،دیدار با مومنان، سادات و خواندن صیغه برادری. این میان برنامه 8 قسمتی ،هر روز در این ایام روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .

برنامه های ضیافت علوی ،زیارت غدیریه و فرهنگ غدیر نیز کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی حسن محمدیان مفرد است.

مخاطب خاص

ویژه برنامه مخاطب خاص درهفته ولایت نیز برنامه ای از کربلای معلی به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهدکرد.

این ویژه برنامه از مجموعه «مخاطب خاص» با موضوع فضائل و ویژگی های غدیر، پنجشنبه 16 شهریور از ساعت 22:15 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

کارشناس این برنامه آیت الله سید مهدی میرباقری و اجرای برنامه برعهده رسالت بوذری است.

برنامه مخاطب خاص کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیماست که بعد از اخبار شبانگاهی به صورت زنده از کربلای معلی پخش می شود.

برنامه های حالا خورشید، سمت خدا، دوطرفه، جدول و طبیب نیز به مناسبت این ایام مبارک هر روز موضوعات خود را با مو ضوع عید ولایت همراه خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها