حضور پرقدرت مرسدس بنز در فرانکفورت

مرسدس بنز فهرست محصولاتی را که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش درمی‌آید تائید کرده است. از جمله این خودروها می‌توان به نسخه نزدیک تولید هایپرکار Project One، کانسپت کامپکت و کاملا الکتریکی با نشان EQ و نسخه سلول سوختی شاسی‌بلند GLC اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۴۳
حضور پرقدرت مرسدس بنز در فرانکفورت

به گزارش پدال، در کل مرسدس حدود صد خودرو را در این نمایشگاه نمایش خواهد داد. همچنین نمایش عمومی پیکاپ تراک X کلاس و نسخه‌های فیس‌لیفت S کلاس کوپه و کابریولت نیز در فرانکفورت رخ خواهد داد.S کلاس کابریولت به همان خط‌مشی برادر چهار در وفادار بوده و شاهد بازطراحی اندک در ظاهر و همچنین استفاده از فناوری‌ها و قوای محرکه‌ جدید در نسخه عادی S کلاس 2018 هستیم.

بالاخره هایپرکار مرسدس- ای ام جی Project One نیز رونمایی خواهد شد. این خودرو در تیراژ محدودی تولید خواهد شد و کمپانی ادعا می‌کند هایپرکار جدیدش اولین خودرویی است که از فناوری هیبریدی فرمول 1 سود می‌برد.

البته مهم‌ترین خودروی دنیای واقعی احتمالا کانسپت جمع‌وجور و تمام الکتریکی EQ خواهد بود که قرار است به جنگ مستقیم خودروهایی چون شورولت بولت و تسلا مدل 3 برود. مرسدس همچنین علاقه خود به فناوری سلول سوختی را با معرفی نسخه هیدروژنی GLC نشان خواهد داد. این خودرو پلاگین هیبریدی سلول سوختی محدوده حرکتی 500 کیلومتری داشته و فواصل سوختگیری کوتاه را با سواری بدون آلایندگی ترکیب کرده است. بی‌شک مرسدس روزهای بسیار شلوغی را در فرانکفورت خواهد داشت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها