دو مرد موتورسوار که روی پیرزنی در تهران اسیدپاشیده بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۷۷
اسیدپاشی روی زن 73 ساله

به گزارش جام‌جم، شامگاه 24 مرداد امسال، صدای «سوختم، سوختم» زنی سالخورده سکوت محله‌ای را در تهران شکست. اهالی وقتی از خانه خارج شدند با زنی سالخورده روبه‌رو شدند که صورتش را گرفته بود و درخواست کمک داشت. اهالی با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک کردند. در ادامه با حضور امدادگران، زن 73 ساله به بیمارستان منتقل شد.

بررسی ماموران نیز در محل حادثه و بیمارستان نشان داد، این زن در حال بازگشت از مطب دکتر به خانه بوده که دو مرد موتورسوار روی او اسید ریخته و فرار کرده‌اند.

پس از این حادثه دختر و پسر این زن با مراجعه به دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی خواستار دستگیری عاملان این اسیدپاشی شدند.

پسر این زن به بازپرس مدیرروستا گفت: مستاجر قبلی‌مان با مادرم اختلاف داشت و چندبار او را تهدید کرده بود. یک‌بار وقتی به خانه آمدم، متوجه شدم شیرهای گاز باز است و آتشی در گوشه پارکینگ روشن شده است. سریع آتش را خاموش کرده و شیرهای گاز را بستم. دو بار هم در خیابان به من سوءقصد شد که جان سالم به در بردم. سال گذشته هم فردی در مغازه‌ام مواد مخدر گذاشت و با پلیس تماس گرفت. وقتی ماموران به مغازه‌ام آمدند، آنجا را بازرسی کرده و شیشه پیدا کردند. برای آن زندانی شدم و حالا با سپردن وثیقه آزاد هستم. همچنین مدتی است پیامک‌هایی تهدیدآمیز دریافت می‌کنم با این مضمون که مادرم 50 میلیون تومان بدهکار است و باید این پول را پرداخت کنیم.

پس از این شکایت، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور شناسایی و دستگیری اسیدپاش‌ها را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها