علی دایی در کنفرانس خبری چه گفت؟

چرا گردن مهرداد می اندازید؟ / اهل ریا نیستم

سرمربی سایپا امیدوار است تیمش فردا بتواند سه امتیاز بازی با استقلال در بازی خانگی را کسب کند.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۵۴
چرا گردن مهرداد می اندازید؟ / اهل ریا نیستم

به گزارش جام جم آنلاین، علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

دوست نداریم امتیاز بدهیم

ما فردا یک بازی خیلی سنگین را مقابل استقلال داریم. همیشه احترام خاصی برای این تیم و هوادارانش قائل بوده ام. مطمئنا بازی فردا بازی حساسی برای هر دو تیم است. ما به هیچ عنوان دوست نداریم امتیاز از دست دهیم.

به 3 امتیاز فکر می کنیم

ما تیمی جوان و خوب را در اختیار داریم که درحال هماهنگ شدن هستند. ما در این هفته خوب تمرین کردیم. تنها به سه امتیاز فکر می کنیم و اگر اتفاق خاصی نیافتد بازی خوبی را می بینیم.

مالکیت توپ استقلال؟

بارسلونا هم مالکیت توپش بالاست ولی اگر نگاه کنیم می بینیم که رئال بهتر از بارسلونا در این سال ها نتیجه گرفته است. مالکیت مهم است ولی ما روی این مسئله کار کرده ایم. می خواهیم با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم. هر تیمی یک سری نقاط ضعف و قدرت دارد. ما روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده ایم.

بازیکنانی که می خواستیم گران بودند

ما بازیکنانی که می خواستیم، مبالغشان خیلی بالا بود. برخی از این بازیکنان به باشگاه هایی رفته اند که دو برابر پول ما را می دادند. به نظرم موفقیت فعلی ما مرهون زحمات کارگران و مدیرعامل و بازیکنان است.

فقط باید دست پدر و مادر را بوسید

من آنجا اعتقاد قلبی خودم را گفتم. به چیزی که اعتقاد داشته باشم، آن را می گویم. تنها کسانی که شایسته بوسیده شدن دستشان هستند، پدر و مادر هستند. من اصلا نمی دانستم کسی فیلم برداری می کند. اگر می دانستم صحبتی نمی کردم. در آن لحظه مجبور شدم آن صحبت را بکنم.

میناوند قصد توهین نداشت
هرکسی مسئول اعمال و گفتار خودش است. من نمی توانم روی این مسئله نظری بدهم اما عکس العمل های زشتی که در فضای مجازی به من نشان دادند، اصلا شایسته فرهنگ ما ایرانی ها نیست. در هیچ جای دنیا چنین چیزی را نمی بینید. اگر آقای میناوند نظر خودش را گفته و متاسفانه استقلالی ها توهین تلقی اش کرده اند، چه ربطی به خانواده و پسرش دارد؟ مهرداد نباید اینگونه صحبت می کرد. گزارشگر اصرار می کند تا میناوند صحبتی بکند. چرا گردن مهرداد می اندازید؟ من مطمئنم که او قصد توهین نداشته و تنها چون شوخ طبع است و این حرف را زد. چرا گزارشگر این همه اصرار می کند؟ اصلا کار درستی نبود و پاسخگویی استقلالی ها هم در فرهنگ ما مورد قبول نیست. اگر میناوند حرفی زده با خود او کار داشته باشید، به خانواده اش چه کار دارید؟

سایپا مجوز حرفه ای ندارد
این را بهتر است مدیران سایپا جواب دهند نه من. در کل سایپا از باشگاه هایی است که از قدیم اصول حرفه ای را رعایت کرده و فکر نمی کنم این باشگاه مشکل مجوز حرفه ای گری داشته باشد. اگر این مسئله اجرایی شود، باشگاهی مثل نفت تهران نمی آید که 100 خانواده را دچار آسیب کند و جواب گو هم نباشد.

من اسطوره نیستم
من خودم را اسطوره نمی دانم. اهل تظاهر و ریا نیستم و همیشه هم یک رو بوده ام. از خدا می خواهم همیشه همینگونه باشم. کسایی که مردم آنها را دوست دارند، مسئولیتشان خیلی سنگین است. متاسفانه تا کسی کار بدی بکند، به همه ربطش می دهند. مثلا یک حاج آقایی خطا کند می گویند اسلام خطا کرده است. قشر ما می تواند در سالم سازی جامعه نقش داشته باشد.

فرقی ندارد بازی کجا باشد
برای ما فرقی ندارد بازی کجا باشد و برای برد هم بازی می کنیم. ان شاءالله فردا هم تیمی که بهتر بازی کند برنده خواهد بود. ما تمرینات را پشت سر گذاشتیم و ان شاءالله موفق شویم. این مسائل به مدیریت ربط دارد نه ما.

رقابت خیلی نزدیک است
قبلا هم گفته ام که امسال لیگ سخت تری داریم. امسال رقابت خیلی بین پایین و بالای جدول نزدیک خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها