کریستیانو رونالدو امشب قطعا مقابل تیم منچستریونایتد در سوپرجام اروپا به میدان می رود. فینال امشب در اسکوپیه پایتخت مقدونیه برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۵۳
رکورد منحصر به فرد کریستیانو رونالدو چیست؟

به گزارش جام جم آنلاین ، اگر سوپرجام اروپا را فینال محسوب کنیم آنگاه این دوازدهمین فینال رونالدو محسوب می شود.

مهاجم پرتغالی در یازده فینال خود با تیم اسپانیایی هشت قهرمانی را به دست آورده و تنها سه بار در فتح جام ناکام مانده است. مادرید در سال ۲۰۱۱ در سوپر جام اسپانیا مغلوب بارسلونا پپ گواردیولا شد. سفیدپوشان در فینال کوپا دل ری ۲۰۱۳ در سانتیاگوبرنابئو از اتلتیکومادرید شکست خوردند. سوپر جام اسپانیا سال ۲۰۱۴ برابر اتلتیکو آخرین جام از دست رفته برای مادرید و رونالدو محسوب می‌شود. مهاجم پرتغالی نتوانست از دفاع قرمز و سفیدپوشان عبور کند و در دو بازی برابر تیم دیگو سیمئونه در گلزنی ناکام بود.

ستاره مادرید در یازده فینالی که بازی کرده، در ۹ بازی گلزنی کرد و توانست در مجموع ۱۳ گل به ثمر برساند (یک هت‌تریک و دو دبل).

او از زمانی که به مادرید رفت (۲۰۰۹ ) تنها دو فینال را از دست داد که هر دو به خاطر آسیب‌دیدگی‌ بود. رونالدو در فینال کوپا دل ری سال ۲۰۱۴ برابر بارسلونا بازی نکرد و سوپر جام سال گذشته (۲۰۱۶) را نیز مقابل سویا از دست داد. با این حال او فینال امشب (سه‌شنبه) را از دست نخواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها