عضو پنجمین دوره شورای شهر تهران با بیان اینکه اختلاف نظر حقوقی بر سرزمان آغاز بکار شورای جدید همچنان پابرجاست گفت:برخی معتقدند که پس از سپری شدن زمان ابلاغ رییس جمهور و چاپ آن در روزنامه رسمی، شورای جدید می تواند فعالیت خود را آغاز کند بنابراین دیگر نیازی نیست شروع بکار شورای شهرتا اواسط شهریور ماه بطول بینجامد.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۱۷
ابهام در زمان آغاز به کار پنجمین دوره شورا ها / اولویت های شهردار و شورای شهر جدید پایتخت

افشین حبیب زاده در گفت وگو با جام جم آنلاین افزود:برخی دیگر نیز معتقدند باتوجه به اصلاحیه قانون جدید مجلس ،شورای شهر باید 13 مرداد اولین جلسه خود را برگزار می کرد که این هم اتفاق نیفتاد . به هرحال این اختلاف نظر همچنان پا برجاست و به همین خاطر هنوز ابلاغ رسمی صورت نگرفته است و منتظر اعلام رسمی وزارت کشور هستیم.

وی ادامه داد: تا روی کارآمدن شورای جدید، شورای چهارم همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

حبیب زاده در باره اولویت برنامه های شورای شهر جدید گفت:مهمترین برنامه های ما در زمان انتخابات اعلام شد .شهردار جدید نیز پس از انتخاب ،برنامه های خود را به شورا اعلام خواهد کرد .که این یکی از اولویت های ما خواهد بود.یکی دیگر از اولویت های ما پیگیری برنامه پنج ساله دوم است که اکنون سال چهارم خود را سپری می کند .

وی با اشاره به اینکه شورای پنجم برنامه های خود را براساس چالش های اصلی برنامه ریزی کرده است ،افزود:مسائل زیست محیطی ،ترافیکی ،اقتصاد شهری و هوشمند سازی از چالش های اساسی است که باید به آن پرداخته شود.مسلما این چالش ها جزو برنامه های شهردار جدید نیز خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها