برندان فریزر،‌ تازه ترین بازیگری است که به جمع همکاران مجموعه تلویزیونی اعتماد پیوسته است. این درام اجتماعی با حال و هوای جُنگ‌گونه (آنتولوژی) خود، توسط دنی بویل، فیلمسازسرشناس انگلیسی کارگردانی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۴۲
«اعتماد» برندان فریزر به دنی بویل!

در حالی که کلید فیلمبرداری مجموعه زده نشده، تهیه‌کنندگانش اعلام کرده‌اند آن را در چند فصل تولید خواهند کرد و داستان در یک فصل بسته نخواهد شد. فصل اول مجموعه در ده اپیزود ساخته می‌شود و داستان آن در دهه 70 میلادی اتفاق می‌افتد. در همین دوران بود که پل گتی توسط گروهی ناشناس ربوده شد. او وارث یک خانواده بانفوذ و میلیاردر ایتالیایی بود و ربایندگانش تصور می‌کردند، می‌توانند با اخاذی از خانواده‌اش، پول کلانی به جیب بزنند. از زمانی که پل گتی در خیابانی در شهر رم ربوده شد، داستان مجموعه اعتماد ماجراهای مربوط به او را دنبال می‌کند، اما اقدام آدم‌رباها با مشکل و دردسر روبه رو شد و آن زمانی بود که پدربزرگ پل گتی به نام جی پل گتی حاضر به پرداخت مبلغ مورد درخواست آنها نشد. باج خواهی آدم‌رباها به جایی نرسید و سرنوشت دردناکی برای پل گتی رقم زده شد.

نقش پدربزرگ این جوان بخت برگشته را در مقابل دوربین بویل، دانلد ساترلند بازی خواهد کرد. این بازیگر کهنه‌کار سینما، در کنار هیلاری سوانک و برندان فریزر با این مجموعه همکاری می‌کند.

سوانک که بازی‌های خوب او در سینما دوبار جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برایش به همراه داشته، در نقش مادر قربانی ماجرا ظاهر می‌شود. در طول داستان مجموعه، او درگیری و تضاد زیادی با پدر خود پیدا می‌کند و تنش اصلی ماجرا بین کاراکتر او با ساترلند است. در شرایطی که هریس دیکنسن برای بازی در نقش جوان ربوده شده انتخاب شده، فریزر در قالب یک کارآگاه خصوصی به نام جیمز فلچر چیس ظاهر می‌شود که مامور پرونده آدم ربایی است. این کاراکتر، آدمی عصبی و زودرنج است که طرفدار دیدگاه پدربزرگ مبنی بر عدم باج‌دهی به آدم‌رباهاست. فیلمنامه اعتماد را سایمن بیوفوی نوشته است. او از همکاران قدیمی بویل است و تقریبا کار نگارش فیلمنامه اکثر فیلم‌های سینمایی این فیلمساز را به‌عهده داشته است. معروف‌ترین همکاری این‌دو،‌ درام پرتنش اجتماعی میلیونر زاغه نشین است که توانست چند جایزه اصلی اسکار ـ و از جمله بهترین فیلم، کارگردان و فیلمنامه ـ‌ را به‌دست بیاورد. این محصول مستقل سینمای انگلستان که با هزینه‌ای اندک ساخته شده بود، بیش از صد میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد و تعجب تحلیلگران اقتصادی را برانگیخت. بویل از مجموعه اعتماد به‌عنوان یک کار روانکاوانه اسم می‌برد و می‌گوید در طول داستان، به روانکاوی آدم‌هایی متفاوت در شرایط خاص و دشوار می‌پردازد. کلید فیلمبرداری مجموعه همین روزها در شهر رم زده می‌شود. قرار است فصل اول اعتماد برای پخش در اواخر بهار سال آینده میلادی آماده شود. هزینه تولید این درام خانوادگی، حدود شش میلیون دلار اعلام شده و بازیگرانش برای بازی در آن، دستمزدهایی کمتر از رقم معمول دریافتی‌شان گرفته‌اند!

منبع: variety

مترجم: کیکاوس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها