معاون فنی و عملیات اورژانس تهران گفت:مرکز اورژانس تهران با بکارگیری 1 فروند بالگرد، 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس، 40 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه خودروی فرماندهی مجموعه مراسم های تنفیذ و تحلیف را پوشش امدادی و درمانی می دهد.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۲۲
تمهیدات اورژانس برای برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، اسماعیل فراهانی درباره اقدامات اورژانس تهران برای برگزای مراسم های تنفید و تحلیف ریاست جمهوری گفت:در فرودگاه‌های امام خمینی و مهرآباد و همچنین مسیرهای منتهی به هتل مهمانان آمبولانس مستقر شده است.

وی افزود: همچنین تیم های اورژانس در محل هتل و اسکان مهمان های خارجی در طول روزهای پنج شنبه تا شنبه مستقر خواهند بود.

معاون فنی اورژانس تهران با اشاره استقرار 4 دستگاه اورژانس در محل برگزاری مراسم تنفیذ، گفت: روز شنبه نیز در محل اجلاس سران آمبولانس ها مستقر خواهند بود. همچنین در روز شنبه ناوگانی مشتمل از موتورلانس های، اتوبوس آمبولانس ها و بالگرد هوایی در مجلس شورای اسلامی مراسم تحلیف را پوشش خواهد داد.

فراهانی تصریح کرد: در مجموع مرکز اورژانس تهران با بکارگیری یک فروند بالگرد، 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس، 40 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه خودروی فرماندهی مجموعه مراسم های تنفیذ و تحلیف را پوشش امدادی و درمانی می دهد.

به گفته معاون فنی و عملیات اورژانس تهران، با معاونین درمان سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی به منظور آماده باش بیمارستان ها در طول برگزاری مراسم تحلیف و تنفید هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها