سعید آقاخانی که بیشتر او را با بازی در نقش‌های کمدی می‌شناسیم، در سال‌های اخیر به بازی در نقش‌ها و فیلم‌های جدی می‌پردازد. آباجان و خداحافظی طولانی که به خاطر آن، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر هم شد از این نمونه هستند. او چندی پیش با گریمی متفاوت در تازه‌ترین فیلم کامبوزیا پرتوی به نام کامیون بازی کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۷۹

به گزارش جام‌جم، فیلم سینمایی کامیون این روزها در آخرین مرحله مونتاژ قرار دارد و پرویز آبنار بزودی صداگذاری آن را شروع می‌کند.

راف کات (تدوین اولیه) فیلم سینمایی کامیون به نویسندگی و کارگردانی کامبوزیا پرتوی که بر عهده مصطفی خرقه‌پوش است،‌ این هفته به اتمام می‌رسد و به مرحله فاین‌کات (تدوین نهایی) خواهد رسید و بعد از اتمام این مرحله، پرویز آبنار کار صداگذاری کامیون را شروع خواهد کرد. تصویربرداری فیلم را تورج اصلانی به عهده داشته است.

فیلم سینمایی کامیون در مرزهای سوریه و عراق، در روستاهای اطراف منطقه سیلوانا در استان آذربایجان غربی، در شهرهای ارومیه و میانه و در نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در تهران از جمله آزادی، تهرانسر، گلابدره، شهرک غرب و‌صادقیه فیلمبرداری شده است.

در فیلم سینمایی کامیون بجز سعید آقاخانی بازیگرانی چون نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا و نسرین مرادی به ایفای نقش می‌پردازند.

کامبوزیا پرتوی تاکنون فیلم‌های سینمایی ماهی، گلنار، بازی بزرگان، کافه ترانزیت و پرده را کارگردانی کرده و با این آثار جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی را از آن خود کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها