آتش سوزی در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج ) شهر خرمشهر یک کشته بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۸۴
حریق در بیمارستان ولیعصر خرمشهر یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا روز جمعه ساعت 14:20 دقیقه در اتاق ایزوله بخش داخلی بیمارستان ولیعصر (عج )خرمشهر آتش سوزی به وقوع پیوست و یک شهروند به نام علیرضا شیروانی در اثر شدت سوختگی فوت می کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با تایید این خبر گفت: در اتاق ایزوله هیچگونه اتصالی برق یا تاسیساتی وجود نداشته و مشاهدات آتش نشانی و نیروی انتظامی موید این قضیه می باشد.

فرشید بهشتی افزود:تمامی بیماران بستری در بخش داخلی بیمارستان ولیعصر در صحت و سلامت به سر می برند و در حال دریافت داروهای تجویزی از قبل هستند.

وی گفت:بیماران بخش داخلی که به سایر بخش ها منتقل شده اند، بعد از نظافت فوری و حصول اطمینان از ایمن بودن بخش به بخش داخلی بازگشت داده شدند.

وی ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم اخبار مربوط به بیمارستان را از پایگاه اطلاع رسانی بیمارستان ولیعصر (عج )پیگیری کنند.

به گفته رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر، علت آتش سوزی براثر روشن کردن سیگار در اتاق ایزوله از سوی بیمار بوده و تخت بیمار آتش گرفته است.

بهمین زرین پور افزود: آتش سوزی در ساعت 14:20دقیقه اتقاف افتاد و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و سریعا آتش را خاموش کردند که متاسفانه تنها بیمار در اتاق ایزوله در اثر آتش گرفتن دست و صورت فوت می کند.

وی ادامه داد: تحقیقات برای بررسی علت آتش سوزی ادامه دارد.

بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر، بیمارستان آموزشی_درمانی و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی آبادان با ۱۶۵ تخت فعال که در سال 1381 مورد بهره برداری قرار گرفت.

این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس ، ICU جنرال، اطفال، نوزادان، داخلی ، جراحی مردان، CCU ، جراحی زنان و زایمان ، زایشگاه ، اتاق عمل، تالاسمی، دیالیز ، سی تی اسکن و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها