مرد میانسال که بعد از مزاحمت برای دختر جوان او را ربوده و پس از سرقت پول و النگوهایش از او فیلم تهیه کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۱۸

به گزارش جام‌جم، اوایل اردیبهشت امسال دختری جوان با حضوردر شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ربایی، سرقت و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد.

شاکی به قاضی مرشدلو گفت: من همراه دوستانم در یک گروه تلگرام عضو بودیم. مرد 50 ساله که از دوستان یکی از اعضای گروه بود، هم عضو شد. زمانی که فهمید مجردم، مزاحمت‌هایش شروع شد، اما من حاضر نبودم با او دوست شوم. دوستم حتی با او حرف زد که رفتارش را عوض کند که بی‌فایده بود. یک روز برای خرید طلا به مغازه آشنایی در رباط‌کریم رفتم.

وی افزود: هنگام بازگشت درحال پارک خودرویم بودم که مرد مزاحم درحالی که چاقو به دست داشت، به زور وارد خودرویم شد و خواست که حرکت کنم. بناچار به سمت بزرگراه آزادگان حرکت کردم. التماس کردم مرا رها کند که سرم فریاد زد و خواست ادامه مسیر دهم. سرانجام در بیابان‌های اطراف بزرگراه توقف کردم.

شاکی ادامه داد: مرد مزاحم از جیبش قیچی بیرون آورد و النگوهایم را قیچی کرده و دزدید. او نتوانست مرا داخل خودرو مورد آزار و اذیت قرار دهد. بشدت کتکم زد که دستم آسیب دید. بعد با گوشی از صحنه کتک زدن من فیلم گرفت. در یک لحظه از دستش فرار کردم. تعقیبم کرد و دوباره مرا در دام خود گرفتار کرد. او گفت برای خرید خودروی مدل بالا پول کم دارد، بنابراین تهدیدم کرد که باید به او پول بدهم، وگرنه فیلم مرا منتشر می‌کند. در این مرحله متهم تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد. او در بازجویی پلیسی مدعی شد شاکی دروغ می‌گوید و با هم دوست هستند و تاکنون بیش از شش میلیون تومان به او داده است.

تحقیقات از متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها