در جلسه‌ای با حضور رئیس رسانه ملی از خانواده شهید حبیب الله حسین‌زاده تصویر بردار شبکه پرس تی‌وی در کابل، تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۰۷
تکریم از خانواده شهید شبکه پرس تی‌وی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیما در این جلسه دکتر عسکری رئیس رسانه ملی شهدا را انسان‌های وارسته و ارزشمندی بر شمرد که با نثار جان بر عهد و پیمان خود در عمل به تکلیف و مسئولیت خود وفادار ماندند.

دکتر عسکری با بیان این نکته که شهادت در اسلام اوج تعالی انسان است گفت: برترین کامیابی، بزرگترین پیروزی و والاترین مقام رسیدن به فیض شهادت است که این فیض عظما همواره نصیب انسان‌های مخلص و خداجو شده است.

رئیس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنانش شهید حسین‌زاده را از نیروهای خوب و خلاق شبکه پرس تی‌وی بر شمرد و افزود: شهید حسین‌زاده فردی فعال، کوشا و حرفه‌ای در کار بود و تا آخرین لحظه تلاش کرد بهترین تصاویر را از تحولات منطقه برای شبکه پرس‌ تی‌وی ارسال کند.

دکتر عسکری با قدردانی از زحمات این شهید در مدت همکاری با شبکه پرس تی‌وی، شهادت وی را به خانواده و همکارانش تبریک و تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای مادر شهید طلب صبر کرد.

دکتر جبلی معاون برون مرزی رسانه ملی نیز در سخنانی شهید حسین‌زاده را از نیروهای خوب و پرتلاش پرس تی‌وی بر شمرد و گفت: شهید حسین‌زاده برای به تصویر کشیدن حقایق و واقعیات پیرامون خود از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همواره به رسالت خویش در راه روشنگری مردم وفادار بود.

در این جلسه مادر شهید حسین‌زاده به بیان توضیحاتی درخصوص ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهید پرداخت و رمز سعادت و نیک‌بختی فرزندش را ایمان به خدا و توجه به خانواده دانست.

گفتنی است؛ حبیب الله حسین زاده تصویر بردار شبکه پرس تی وی ، دهم خرداد بر اثر حمله انتحاری گروه‌های تروریستی در شهر کابل به شهادت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها