برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با دیواره کنار بزرگراه، دو کشته و سه مصدوم به جای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۱۸
برخورد مرگبار پژو 405 با دیوار کنار بزرگراه شهید بابایی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، همزمان با رخداد این حادثه و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 56 به همراه گروه امداد و نجات 10 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 22:10 شب گذشته به بزرگراه شهید بابایی، ورودی شهرک حکیمیه روانه شدند.

به گفته افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی، یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و با دیوار کنار بزرگراه برخورد کرده و به حالت نیمه واژگون قرار گرفت.

وی افزود: دو نفر از سرنشینان شامل یک پسر بچه 8 ساله و یک نفر خانم جوان قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شدند و سه نفر از سرنشینان(یک نفر مرد میانسال و دو نفر خانم میانسال) در اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار بودند.

افسر آماده منطقه سه عملیات افزود: آتش نشانان به سرعت جریان برق خودرو را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی عملیات خارج کردن افراد محبوس شده را از اتاقک متلاشی شده خودرو سواری آغاز کردند.

مصطفی خوشبویی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن هر سه نفر را از اتاقک این وسیله نقلیه خارج کردند و به همراه دو نفر دیگر تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛ متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی کادر پزشکی اورژانس مشخص شد مرد 50 ساله و پسر بچه 8 ساله براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند و سه نفر خانم برای مداوا به وسیله خودرو آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان راهور اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها