جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت که برای تامین امنیت اجتماعی و انتظامی طرح سالم سازی دریا در سواحل خزر پنج هزار مامور پلیس به کار گرفته می شوند.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۹۱
طرح سالم سازی دریا در سواحل خزر با 5 هزار پلیس اجرا می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار اسکندر مومنی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود: این نیروها تامین امنیت 224 طرح سالم سازی دریا را در 110 نقطه از سواحل خزر در استان های مازندران، گیلان و گلستان برعهده دارند.

وی گفت: این نیروها از ماموران انتظامی 3 استان شامل پلیس های امنیت عمومی ، پلیس مرزبانی دریابانان، یگان ویژه ، راهنمایی و رانندگی و آگاهی، در تامین امنیت 224 طرح سالمسازی دریا را در 110 نقطه از سواحل مازندران ، گیلان و گلستان، مشارکت می کنند .

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امسال همه دستگاههای فرهنگی ،امدادی ، خدماتی و همچنین نیروی انتظامی برنامه های خوبی برای رعایت شئونات اسلامی و امنیت اجتماعی بویژه برای خانواده ها در این طرح پیش بینی کرده اند افزود: در سال جدید 12 درصد به ظرفیت ها اضافه شد و در جاهایی که به حریم جامعه و امنیت عمومی لطمه ای وارد شود نیروی انتظامی و با تخلف برخورد می کند

سردار مومنی با اشاره به اینکه 72 درصد غرق شدگان سال گذشته غیر بومی بودند و در مناطق غیر طرح غرق شدند گفت : متاسفانه سال گذشته 115 نفر دو استان مازندران و گیلان غرق شدند که سال 95 نسبت به 94 به رغم افزایش سفرها تعداد غرق شدگان حدود 10 درصد کاهش داشت.

وی حفظ نظم و امنیت و آسایش عمومی در چهار محور جاده ،جنگل ، دریا و شهر فراهم کردن رضایت عمومی مسافران و شهروندان را در دستورکار فرماندهی انتظامی استان دانست وگفت : با توجه به اینکه پیش بینی میشود امسال تردد درجاده های مواصلاتی 10 درصد افزایش یابد ، حفظ نظم و امنیت در طول نوار ساحلی و آبهای سرزمینی حوزه استحفاظی استان و فراهم نمودن رضایت فردی و اجتماعی آحاد مسافران ،کنترل ترافیک در سطح استان و روان سازی آن افزایش ضریب امنیت استان در همه محورها از جمله وظایف تاکید شده نیروی انتظامی استان است.

جانشین فرماندهی ناجا در ادامه نشستی هم با حضور فرماندهان معاونین استانهای گیلان، مازندران و گلستان داشت. در این نشست آخرین برنامه ها ی ناجا در خصوص افزایش ضریب امنیت ،جاده ها ، سواحل و برخورد با هنجارشکنان و دیگر برنامه ها انتظامی بررسی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها