
به گزارش جام جم آنلاین از اسببخار، مینی یکی از برندهای انگلیسی است که این روزها تا حدی با ذات آلمانی ها هم آمیخته شده است. این کمپانی در سال گذشته چند باری بازار ایران را محک زده است، ولی شاهد بودیم که آنچنان استقبال گرمی را تجربه نکرده و به عنوان یک برند شکست خودرو در ایران از او یاد می شود.
حال با سیاست های جدیدی که در پیش دارد، می خواهد با شرکای ایرانی خود محصولاتی در رده قیمتی ۱۹ تا ۲۳ هزار پوند را به بازار بفرستد.
برخی منابع از جانب شریک ایرانی اعلام کرده اند که قیمت خودروهای مینی در بازار ایران در محدوده ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان تعیین می شود. همچنین کوپر و کانتریمن از گزینه های اصلی حضور مینی در بازار ایران خواهند بود.
هنوز نام و نشان شریک ایرانی اطلاع رسانی نشده است و مشخص نیست که کدام تیم خودرویی و بازاریابی، در پس حضور مینی ایستاده اند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حجتالاسلام طبسی معتقد است تصمیمات امامان (ع) علیرغم ظاهر متفاوت، براساس وظیفه و شرایط زمانه، همگی در مسیر هدایت امت اسلام بوده است
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی بررسی کرد
با دکتر ندا ملکی درباره تجربه زیسته، چالشهای اجرای برنامههای معارفی، و نگرانی از زوال معنا در عصر شبکههای اجتماعی گفتوگو کردیم