
به گزارش جام جم آنلاین از اسببخار، مینی یکی از برندهای انگلیسی است که این روزها تا حدی با ذات آلمانی ها هم آمیخته شده است. این کمپانی در سال گذشته چند باری بازار ایران را محک زده است، ولی شاهد بودیم که آنچنان استقبال گرمی را تجربه نکرده و به عنوان یک برند شکست خودرو در ایران از او یاد می شود.
حال با سیاست های جدیدی که در پیش دارد، می خواهد با شرکای ایرانی خود محصولاتی در رده قیمتی ۱۹ تا ۲۳ هزار پوند را به بازار بفرستد.
برخی منابع از جانب شریک ایرانی اعلام کرده اند که قیمت خودروهای مینی در بازار ایران در محدوده ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان تعیین می شود. همچنین کوپر و کانتریمن از گزینه های اصلی حضور مینی در بازار ایران خواهند بود.
هنوز نام و نشان شریک ایرانی اطلاع رسانی نشده است و مشخص نیست که کدام تیم خودرویی و بازاریابی، در پس حضور مینی ایستاده اند.

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛