«جیجو» محل درخشش بازیکنان ایران می‌شود؟

جوانان آماده جام جهانی

تیم ملی جوانان ساعت 12:30 دیروز تمرین تاکتیکی سنگینی را در جیجو انجام داد. شاگردان امیرحسین پیروانی در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین (که مهر و اّبان سال گذشته برگزار شد) با شکست 2 بر صفر ازبکستان و رسیدن به نیمه‌نهایی، جواز حضور در جام جهانی جوانان زیر 20 سال کره جنوبی را دریافت کردند. همان تیم با تغییراتی اندک، به جیجو کره جنوبی رفت تا آماده حضور در گروه سوم جام جهانی شود. تیم ملی جوانان باید به ترتیب روز یکشنبه 31 اردیبهشت (مقابل کاستاریکا)، چهارشنبه 3 خرداد (مقابل زامبیا) و شنبه 6 خرداد (مقابل پرتغال) بازی کند. دیدارهایی که برای تیم ملی جوانان سنگین خواهد بود و بازیکنان ما باید تمام توانایی خود را در این دیدارها بروز دهند.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۱۸

سفر به جیجو

تیم ملی بعد از مراسم بدرقه‌ای که فدراسیون فوتبال برای بازیکنان جوان فوتبال و امید فوتسال برگزار کرد، راهی امارات و سپس کره‌جنوبی شد. جوانان فوتبال ایران که برای تطابق فیزیولوژیک با شرایط تازه، 6 روز زودتر به جیجو رفتند تا برای 3دیدار گروه سوم آماده شود.

پیروانی: آماده‌ایم

امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان از شرایط تیم ملی راضی و امیدوار است که تیم ملی در جام جهانی نمایش‌‌هایی قابل قبول ارائه کند.

پیروانی در گفت‌وگو با جام‌جم به چند نکته اساسی اشاره کرد:

*بلافاصله بعد از آنکه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین، مجوز حضور در جام جهانی کره‌جنوبی را دریافت کرد، برنامه‌هایمان را ارائه کردیم و 4 هفته بعد از آن، اردوهای ما شروع شد. برای اولین اردو، کره‌جنوبی را انتخاب کردیم که میزبان بازی‌ها بود. در آن اردو در تورنمنتی شرکت کردیم که تیم‌های جوانان انگلیس، نیجریه و کره‌جنوبی هم در آن حاضر بودند و از نظر من انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای بود. (در آن تورنمنت کره جنوبی را شکست دادیم و دیدار با نیجریه و انگلیس را واگذار کردیم. آشنایی با شرایط آب و هوایی کشور میزبان و بازی با 3 تیم از 3 قاره به نظرم دستاورد خوبی بود.

* کار اصلی ما از اردوی آلمان آغاز شد که توانستیم دو سه بازی خوب انجام بدهیم تا به سیستم مدنظرمان برسیم. برای حضور در جام جهانی سعی کردیم شبیه‌سازی کنیم. دو بازی با سنگال داشتیم (که دو تساوی در آن به دست آوردیم) و ما را به سبک بازی با زامبیا نزدیک کرد. ضمن آن‌که سعی کردیم به شکلی دقیق، حریفان را آنالیز کنیم. آنالیز، بخش قابل اعتنای فوتبال امروز است و مطمئنم تیم‌های دیگر هم به‌صورت کاملا دقیق ما را آنالیز کرده‌اند.

* متاسفانه بازیکنان خیلی دیر از باشگاه‌ها مرخص شدند. با این حال تلاش داریم به هماهنگی 100 درصدی برسیم و با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذاریم. در تمریناتی که در کره جنوبی انجام می‌دهیم، به دنبال رسیدن به یک سیستم مناسب برای هر بازی هستیم.

*خیلی دوست داشتیم در جیجو دیدارتدارکاتی برگزار کنیم؛ اما زمان مناسب نداشتیم. روزی که به اینجا آمدیم، نماینده فیفا اعلام کرد که تیم‌ها حق دارند تا 5 روز قبل از شروع تورنمنت، دیدار تدارکاتی برگزار کنند. تیم پرتغال در ژاپن اردو زده بود. آمریکا هم در ژاپن بود. ما اگر 4 روز زودتر می‌آمدیم می‌توانستیم یک بازی تدارکاتی انجام بدهیم؛ اما به محض آنکه رسیدیم فرصت بازی تدارکاتی تمام شد. با این وجود خوشحالم که در تهران دو بازی با سنگال انجام دادیم (این دیدارها با تساوی بدون گل و یک بر یک تمام شد.)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها