بازی پرسپولیس و الهلال را حساس‌ترین بازی این فصل برای پرسپولیس می‌دانیم؛ دیداری که در آن هیجان در اوج خود قرار دارد و تیم ما برای امیدوار ماندن به صعود به مرحله حذفی فقط باید پیروز میدان باشد، آن هم مقابل حریفی که همه از نام و اعتبار آن در سطح آسیا و قدرت این تیم بخوبی آگاهی دارند، امیدواریم این مهم محقق شود و پرسپولیس بتواند حریف قدرتمند خود را شکست دهد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۵۷

علاوه بر قدرتمند بودن حریف یادمان باشد پرسپولیس سه بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد و همین، سختی کار را دو برابر کرده است. اما امیدواریم بازیکنان جانشین که از پست‌های غیرتخصصی در دفاع میانی قرار می‌گیرند، بتوانند از پس کار برآمده و به حریف باج ندهند.

البته نباید از نظر دور داشت نکته‌ای که در طول فصل بارها درباره آن کارشناسان هشدارهای لازم را به کادر فنی پرسپولیس دادند، امروز مقابل الهلال خود را نشان می‌دهد. تکیه صرف برانکو به 13ـ 14 بازیکن در طول فصل زیر بردهای این تیم پنهان ماند، اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد جایی خودش را نشان داد، به واقع پرسپولیس از این نقطه آسیب‌پذیر بود، اما کادر فنی به انتقادها و هشدارهای کارشناسان وقعی نگذاشت و در شرایطی که امشب بازیکنانی همچون رامین رضائیان به کار تیم می‌آمدند، یا با خرید بازیکنان خارجی خوب می‌توانست خیال خود را بابت وجود ذخیره‌های مطمئن راحت کند، هرگز چنین کاری نکرد.

به هر ترتیب همه می‌دانیم پرسپولیس امشب کار خیلی سختی در مسقط برابر الهلال عربستان دارد، اما معتقدم این تیم با وجود غیبت سه مهره اصلی خود می‌تواند همان‌طور که دو سال پیش در غیاب چندین بازیکن اصلی موفق شد النصر عربستان را در ورزشگاه آزادی یک بر صفر شکست داد، این بار دست به کار بزرگی زده و نماینده عربستان را در زمین بی‌طرف شکست دهد !

شخصا به عنوان یک ایرانی چون حتی دوست ندارم برابر تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس مساوی هم بکنیم. امیدوارم پرسپولیس بتواند الهلال را شکست دهد و برای فصل بعد، نقطه ضعف اصلی خود یعنی نبود ذخیره‌های مطمئن را پوشش دهد.

حسین عبدی

کاپیتان پیشین پرسپولیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها