حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی و تشویق کاربران به استفاده از این شبکه ها در سال جدید باید با جدیت بیشتری پیگیری شود و مردم به جای استفاده از شبکه های پیام رسان خارجی به سمت شبکه های اجتماعی داخلی بروند و در این میان نقش صداوسیما می تواند بسیار موثر باشد و کاربران را به استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی تشویق کند.
جدی ترین و اولین قدم، به رسمیت شناختن شبکه های اجتماعی داخلی توسط نهادها، هنرمندان، سیاست مداران و... می باشد.
اقدام خوبی که اخبار 20:30 و شبکه کودک انجام داده اند و جزو اولین هایی هستند که به جای تبلیغ شبکه های اجتماعی خارجی، پیام رسان ایرانی سروش را تبلیغ می کنند و این اقدام واقعا قابل تحسین است و باید برنامه های پرطرفدار دیگری نظیر برنامه نود هم به جای تبلیغ کانال های شان در پیام رسان های خارجی، شبکه های اجتماعی داخلی را تبلیغ کنند، اگر این اقدام صورت گیرد و از تولیدات داخلی در هر زمینه ای استقبال شود باعث اشتغالزایی جوانان و رشد و توسعه اقتصاد سایبری خواهد شد.
سید حسین ابراهیمی - ملارد / خبرنگار افتخاری جام جم آنلاین
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: