به گزارش جام جم آنلاین، شرکت امریکایی فورد با همکاری شرکت ژاپنی پاناسونیک سیستم جدید و پیشرفته ای را طراحی کرده که سبب راحتی مشتریان در سپردن خودرو برای تعمیرات به نمایندگی مجاز شده است. مالکان وسائل نقلیه ساخت فورد می تواند در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل با مراجعه به کیوسک سرویسی که در خارج از ساختمان نمایندگی های مجاز شرکت فورد نصب گردیده است خودرویشان را برای سرویس و تعمیرات به مکانیک ها بسپارند.
در این روش لازم است مشتریان پس از پارک کردن خودرو در پارکینگ های مشخص شده به این کیوسک ها مراجعه نمایند. سپس با انتخاب گزینه سپردن خودرو برای تعمیرات دستگاه از آن ها می خواهد تا گواهینامه خود را برای اسکن مشخصات زیر بارکد خوان قرار دهند. سپس محفظه ای در پایین دستگاه به صورت خودکار باز خواهد شد و مشتری باید سوئیچ خودرو را درون آن قرار دهد.
پس از انجام این مرحله دستگاه از مشتری تقاضا می کند که نوع خدمات درخواستی خود را انتخاب کند و فرد می تواند از بین گزینه های اعلام شده یک یا چند مورد را به دلخواه انتخاب نماید و اگر هم گزینه مورد نظر اون وجود نداشت با استفاده از صفحه کلید می تواند خدمت درخواستی خود را تایپ نماید.
در مرحله پایانی دستگاه از مشتری می خواهد که اطلاعات تماس و ایمیل خود را وارد نماید تا از آماده شدن خودرو به ایمیل مطلع گردد.
پس از اعلام پایان تعمیرات ، مشتری می تواند با مراجعه به همان کیوسک خدماتی و امنخاب گزینه دریافت خودرو با اسکن مجدد بارکد گواهینامه و پرداخت وجه از طریق کارت اعتباری به دستگاه ، سوئیچ خودرویش را از دستگاه تحویل گیرد و با روشن کردن خودرو از پارکینگ خارج شود!
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفت و گو با دکتر محمدهادی همایون روند«ظهور» را از آغاز تاریخ تا بازه کنونی بررسی کرده ایم
عزیز حسنویچ، مفتی اعظم کرواسی در گفتوگو با «جامجم»مطرح کرد