رئیس اتحادیه قنادان و آجیل‌فروشان همدان گفت: بازار آجیل و خشکبار در همدان راکد است.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۶۸

محمد ارغوان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به رکود حاکم بر بازار قدرت خرید مردم کاهش یافته است و عرضه با تقاضا همخوانی ندارد در حالیکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 6 درصدی قیمت آجیل و خشکبار هستیم.

وی با بیان اینکه تمام بادام‌هندی‌های موجود در بازار قاچاق است و واردات غیرقانونی این نوع محصول می‌تواند سلامت جامعه را به خطر بیندازد، خاطرنشان کرد: این نوع محصول نیز کفاف استان را نمی‌دهد.

ارغوان با بیان اینکه واحد بازرسی اتاق اصناف از ابتدای اسفند تا پایان تعطیلات به صورت 4 شیفت و 24 ساعت فعالیت می‌کند، عنوان کرد: در مکان‌هایی که احتیاج به بازرسی تخصصی داشته باشند، کمیسیون و کارشناس‌های اتحادیه‌ها با بازرسان اتاق اصناف برای بازرسی وارد عمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بحث شیرینی نیز شاهد افزایش قیمت نبودیم، تصریح کرد: بازرسی‌های خوبی بر سطح قنادی‌ها صورت گرفته به گونه‌ای که تا کنون هیچ‌گونه تخلفی مشاهده نشده است.

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل‌فروشان همدان به سامانه 1127 به عنوان سامانه پیامکی مشتری‌مداری اتاق اصناف اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی صنف قنادان و آجیل و خشکبار به این سامانه پیامک ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها