شهردار تهران گفت:در کمتر از 3 ماه آینده طول خطوط متروی تهران به 300 کیلومتر افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۷۰
قالیباف : خطوط مترو تهران ۳۰۰ کیلومتر می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف عصر امروز در آیین افتتاح ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) اظهار داشت:مردم در این شهر رفت‌وآمد می‌کنند و می‌بینند در طول 25 سال با همه همت‌ها، همکاری‌ها، تلاش‌ها و همراهی‌هایی که صورت گرفته مجموعاً 70 کیلومتر مترو ساخته شده است، اما امروز در طول یک دوره 10 ساله با همه مشکلات عدم پشتیبانی و حمایت حداقلی خطوط متروی تهران در آستانه 200 کیلومتری قرار دارد و در کمتر از 3 ماه آینده طول خطوط متروی تهران به 300 کیلومتر افزایش خواهد یافت.

وی گفت: مردم در شهر قدم می‌زنند و آبادانی‌ها را می‌بینند، البته حتماً در این شهر اشکالاتی هم وجود دارد، اما اوج غصه آنجاست که بعضاً کارهایی که در دوره خودشان انجام شده است، به زمان فعلی منتسب می‌کنند.

شهردار تهران افزود: بسترهای لازم برای حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ شهرمان به‌منظور اداره بهتر این مکان فراهم می‌شود تا به محلی مناسب و یک پاتوق فرهنگی در شأن نام این میدان تبدیل شود.

وی گفت: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی اگر امروز در این کشور در آرامش زندگی می‌کنیم این امنیت و سلامت را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، به همین جهت همیشه باید یاد آنها باشیم و در چنین مراکزی این فرهنگ را تبلیغ کنیم.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری تأکید کرد: در این سال‌ها پروژه‌های عمرانی متعددی در حوزه مسائل فرهنگی‌ ـ اجتماعی و اوقات غنی‌شده شهروندان با اولویت جنوب شهر تهران دنبال شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها