معاون فرماندار رومشکان گفت: به منظور تنظیم بازار شب عید 40 تن میوه در رومشکان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۵۱

میرزا طرهانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار شب عید 40 تن میوه در رومشکان توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده و در شهرستان رومشکان از نظر تامین مواد غذایی، لبنی، گوشت قرمز و مرغ برای شب عید مشکلی وجود ندارد.

معاون فرماندار رومشکان با اشاره به اینکه میوه شب عید شهروندان رومشکان به ‌اندازه کافی تأمین ‌شده و جای نگرانی وجود ندارد، گفت: 30 تن پرتقال و 10 تن سیب برای شهرستان رومشکان در نظر گرفته‌ شده است و از 22 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی توزیع می‌شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال تقاضای مردم برای تامین مایحتاج مورد نیاز خود افزایش می‌یابد و به همین منظور در راستای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی نظارت بر بازار این شهرستان تشدید می‌شود، تا موجبات آرامش روانی مردم را فراهم کرده باشیم.

طرهانی ادامه داد: وظیفه نظارت بر قیمت ‌در این ایام بر عهده اداره تعزیرات و اتاق اصناف است که به صورت محسوس و نامحسوس بازار و قیمت‌ها را کنترل و با افراد متخلف برخورد می‌کنند.

معاون فرماندار رومشکان تصریح کرد: همچنین در راستای ارتقای سلامت مسافران نوروزی، شهروندان و ارتقای بهداشت مواد غذایی در سطح عرضه، شبکه بهداشت شهرستان وظیفه نظارت بر فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های بین‌راهی و بویژه مراکز عرضه گوشت و مرغ را تا پایان تعطیلات بر عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها